Cardreader geeft problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hoi, naar aanleiding van een eerder probleem met een andere cardreader ( lees hier ), had ik besloten een andere te halen. Ik heb hem een tijdje liggen, en besloten later aan te sluiten. Het gaat hier om een interne cardreader, met ruimte voor 8 verschillende soorten cards, 1 USB ingang, en infrarood sensor ( heb een afstandsbediening erbij voor navigeren in windows media center ). Het aansluiten ging goed, en hij werkt perfect, alles doet het. Leest mijn SD memory card van de camera snel, en ook de usb poort en afstandsbediening werkt zonder problemen.

Alleen na een aantal uur lijkt ie zichzelf op een 1 of andere manier uitgeschakeld te hebben, want hij reageerd niet op memorycards die ik na die paar uur weer erin doe, ook op de afstandsbediening reageerd ie niet meer. Ik heb geen idee of dat te maken heeft met het feit dat schijven uitschakelen na een paar uur ongebruikt te zijn ( wat met harde schijven ook zo is ), voor energiebesparing oid. Maar die krijg je weer aan de gang als je in verkenner erop klikt, en dat lukt dus niet met de cardreader. Ook dan word het uitzetten avn de pc zelf een ramp, die wil dan niet uit omdat de reader niet reageerd.
Maar de volgende dag als ik de pc weer opstart, doet ie het gewoon weer.

Ik heb ook geen idee of het een driver is die tegenwerkt of iets in windows, dus vandaar dat ik jullie help erbij nodig heb.
voor meer info de pc specs:

Acer aspire T671
2.80 ghz dual core
3 GB ram
windows vista premium, up to date.

cardreader:

143qdef.jpg

Laatst bewerkt:
als ik dat eens wist, hij komt van Conrad, staat er ook op. modelnummer is CX-603

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan