cardreader weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik zie mijn cardreader niet meer in de verkenner. Het lampje op de reader brandt wel. In Apparaatbeheer kom ik ook niets bekends tegen. Heb de kast opengemaakt, stekkertje van de cardreader op het moederbord los- en weer vastgemaakt, opnieuw opgestart, noppes.
Wat nu?
Coen.

Bijgaand een screenprintje van apparaatbeheer. Herken je iets?

welk printje?

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

OK, hij was 106 kb. Hier verkleind.
C.

Bijlagen

• 050601d apparaatbeheer.jpg
    050601d apparaatbeheer.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 46
Heb je al gezocht naar nieuwe hardware?

Of cardreader opnieuw geinstalleerd met de installatie CD?

Ha Wim,
Van nieuwe hardware heb ik geen melding gekregen. De installatie CD is misschien wel een goed idee, eens kijken waar ik de schoenendoos gelaten heb.
C.

Installatie CD gevonden. Over de cardreader staat in de manual: geen driver nodig, Win XP herkent de cardreader automatisch.
Maar dat doettie dus niet!
Wat nu?

Je bedoelt XP opnieuw installeren? Lijkt mij wel heavy, vooral omdat ik verder geen klachten heb. Ik denk eerder aan een hardwareprobleem, misschien is hij wel gewoon stuk.

nee ik bedoel de cardreader, je had toch de installatie cd

Ha Wim,
De cardreader heeft geen aparte CD, XP zou hem direct moeten herkennen staat in mijn handleiding.

Een vriend van mij zei dat ik iets moest doen met "USB-station permanent inschakelen", maar ik kan niets vinden.

Coen.

Niemand meer een idee? Dan sloop ik hem er maar uit en test hem op een andere computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan