Cardreader werkt niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BAH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BAH

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
67
Ik heb enige tijd geleden een digitale fotocamera gekocht. Daarbij aangeschaft een cardreader (6in1) om de foto's naar de PC over te zetten. Dit werkte (via USB-poort) tot voor kort prima. Echter, van de week deed deze cardreader het ineens niet meer.

Normaal gesproken open ik "deze computer" en zie ik de extra stations erbij staan, nu echter niet meer.

Het ligt niet aan de cardreader, want die doet het wel op een andere PC.
Heb cardreader al een keer opnieuw geïnstalleerd, zonder succes.

Heb van de week wel een nieuwe draadloze muis geinstalleerd, waartoe ik permanent zo'n stick in een van m'n USB-poorten moet houden. Wellicht heeft dat er dus mee te maken, of is dat onzin.

Is er iemand die zich kan buigen over mijn probleem?

Vriendelijk dank op voorhand.
 
Apparaatbeheer

Staan er bij apparaatbeheer gele vraagtekens ?

Zoja dan zal de installatie van de muis iets overhoop gehaald hebben.

Overigens alleen opnieuw instaleren werkt bijna nooit.

Twee opties:

In apparaatbeheer instalatie ongedaan maken.
of oem?.inf verwijderen (dat werkt altijd).

Eric.
 
Ga naaar Start, Instellingen, Configuratiescherm. Open Systeem, klik op het tabblad hardware en vervolgens op de knop Apparaatbeheer.
 
Re: Apparaatbeheer

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Staan er bij apparaatbeheer gele vraagtekens ?

Zoja dan zal de installatie van de muis iets overhoop gehaald hebben.

Overigens alleen opnieuw instaleren werkt bijna nooit.

Twee opties:

In apparaatbeheer instalatie ongedaan maken.
of oem?.inf verwijderen (dat werkt altijd).

Eric.

Klopt er staan 2 (gele) vraagtekens.

- overige apparaten
-USB-controller

Hoe moet ik oem?.inf verwijderen?
 
Klik eens met je rechter muisknop op eigenschappen, ga naar het tabblad stuurprogramma en klik op stuur programma vernieuwen. Stop de installatie CD of discette er in. Zorg er voor dat hij daar ook zoekt.
 
Wim en Eric, HARTELIJK DANK!!!

Mijn probleem is opgelost!!
Jullie zijn (in ieder geval voor mij) goud waard.

Wat een geweldige site is dit. Dit is al de 3e keer dat er een probleem voor mij is opgelost.
Hoop een eventuele volgende keer weer gebruik te mogen maken van jullie voortreffelijke hulp.
HULDE!!

Vriendelijke groet,
 
Graag gedaan.

Zoals de naam van de site al zegt, daar is ie voor. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan