Cardreader wil kaart niet lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo,

Ik wil een kaartje van de wii openen maar kan ik niet omdat mijn laptop hem niet wilt lezen en nu wil ik graag weten of er drivers voor zijn zo ja dan is hier mijn type laptop: Packard Bell Easynote R7745

Je hebt een wat oudere notebook begrijp ik. Heeft deze een ingebouwde cardreader? Zo ja, hoe groot is je geheugenkaartje in GB's?

nee ik bedoel moet ik daar een driver voor hebben ja of nee, want hij werkt niet als ik ereen SD kaartje in doe.

ik wil niet dom doen ofzo maar ik heb die er al op staan het werkt nog niet.

Ok, nog een keer;

hoe groot is je geheugenkaartje in GB's?

Ok, sommige oudere ingebouwde kaartlezers, zoals die van mij, ondersteunen geen sd groter dan 2GB, vandaar mijn vraag. Wat zie je in apparaatbeheer?

Heb je een tomtom?

Laatst bewerkt:
Dit kijk maar even:

Bijlagen

• Apparaatbeheer..JPG
    Apparaatbeheer..JPG
    41,6 KB · Weergaven: 56
Kun je die [controller voor massaopslag] rechtsklikken en [stuurprogramma bijwerken]?

Heb gedaan doet ie niet dan krijg ik dit:

Bijlagen

• Wizsard stuurprogramma.JPG
    Wizsard stuurprogramma.JPG
    32,5 KB · Weergaven: 41
Volgens mij moet je de drivers installeren of in ieder geval ernaar verwijzen, dus zelf de locatie kiezen, dus niet automatisch laten zoeken.

Als je niet weet waar de drivers staan dan kun je het volgende doen (wanneer mogelijk).
Download de drivers , meestal is dit een ingepakte versie, kijk of je het kunt rechts klikken en dan kiezen voor hier uitpakken (buroblad)

Je kunt dan de locatie dan aanwijzen als je de otpie stuurprogramma bijwerken doet.

Zo zou ik het doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan