Cardreader wist foto's van SD Card

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mootjesmit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Dit is het probleem: gisteren ongeveer 200 foto's gemaakt met de Konica Minolta Dimage Z3. In de PC (type Headstart - aantal jaren geleden gekocht bij Dynabite) zitten verschillende cardreaders. SD card in cardreader geplaatst en bij het lezen van de foto's tot de ontdekking gekomen dat er nog maar 30 foto's over zijn gebleven. Bij het opzoeken via "deze computer" staan er meer bestanden op maar niet leesbaar. Hoe kan het toch dat er heel veel foto's simpelweg door het lezen van de SD card via de cardreader in de PC zijn verdwenen. Als de SD card weer in de camera wordt geplaatst, staan er helaas nog maar 30 foto's op.

(uiteraard heb ik dit probleem niet als ik de camera via USB aan de PC verbind, hetgeen een prima oplossing is maar helaas is per abuis toch de cardreader gebruikt). Is het mogelijjk de foto's ooit terug te vinden?

Bertus, bedankt voor je snelle reactie maar helaas heeft dit programmatje niet het gewenste resultaat opgeleverd. Er zijn een boel bestanden boven water gekomen (ongeveer 160) alleen geeft de PC aan "afbeelding kan niet worden opgebouwd" dus ik zit nog steeds zonder.

Ik probeer nog andere oplossingen maar in ieder geval nogmaals dank voor je reactie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan