cardreader

Status
Niet open voor verdere reacties.

bergervp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Ik ben plottseling mijn cardreader kwijt in de verkenner (Vista). PC is van Paradigit. Daar kunnen ze niet anders zeggen dan langsbrengen of de fabrieksinstellingen terugzetten. Het lijkt mij toch dat dit makkelijker moet kunnen. Het enige dat misschien is gebeur is een update van Windows. Vraag is dus hoe ik weer mijn cardreader kan gebruiken. Een rood lampje brand wel. Ook heb ik de stroom al helemaal van de PC gehad. Lees ik ook in fora dat dat zou moeten helpen echter zonder resultaat.

Geen enkel uitroepteken en / of cirkel met kruis erin voor enig apparaat in aparaatbeheer?

hoe kom ik daar in Vista

Ik weet niet precies hoe je daar komt maar volgens mij niet

Klik met rechts op Deze computer > eigenschappen > links staat apparaatbeheer. Kijk of hier staat wat Pasja vraagt.

Nee nergens iets van die twee onderaan staat iets van USB serial bus controlers. Naast mijn cardreader zitten ook nog twee USB ingangen en die doen het wel

Dan een rechtse klik op die "probleemapparaten" en kiezen voor "installatie ongedaan maken". Daarna pc opnieuw opstarten.

daar staat nergens dat er een probleem is. er staan er 5 onder welke zou dan uitgeschakeld moeten worden. een heet samengesteld USB apparaat is dat degene die uitgeschakeld zou moeten worden?

Alle apparaten waar een uitroepteken en / of cirkel met kruis erin voorstaat. Na het verwijderen van 1 probleemapparaat stelt Windows voor om opnieuw op te starten, weiger dit!

er is geen apparaat met uitroepteken of cirkel met kruis alle apparaten werken correct staat er

Dat is het laatste wat bij het apparaatbeheer staat
+USB serial bus controlers
-
-

daar staan dan 5 andere apparaten achter

Dan houdt het voor mij even op. Dat er overal +jes kunnen staan klopt, daar staan weer apparaten onder. Ik ging er vanuit dat je met je antwoord bedoelde dat er 'foute apparaten' te zien waren.

nee alles werkt correct. jammer hoop dat iemand anders het wel weet

nog niet opgelost

Helaas is mijn probleem nog niet opgelost iemand wel een oplossing?

Ik heb een soortgelijk probleem met de cardreaders in mijn Medion-pc. Bij een ingestoken kaartje (SD of Memory Stick) gaan de lampjes branden. Maar vervolgens gebeurt er niets, dus kan ik de gegevens, d.w.z. dat zijn meestal foto's er niet afhalen om op te slaan in de pc. Bij systeembeheer staan de readers normaal vermeld, dus zonder uitroeptekens. Omdat de lampjes branden ga ik ervan uit dat ze ook goed zijn aangesloten met de kabeltjes in de pc. Ook het 'weggooien' in de veilige modus en vervolgens normaal opstarten zodat ze weer opnieuw worden geinstalleerd, gaf geen resultaat. Ik ben er nu een beetje op uitgedacht hoe dit op te lossen, dus als iemand nog suggesties heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan