cardreaderwriter

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Halo, ik heb een usb 2.0 cardreaderwriter van Hama gehad van mijn vrouw ,er is alleen een duitse en een engelse gebruiksaanwijzing bij ik weet niet wat je met dit apperaat kan
weet iemand een duidelijke uitleg daar ik niet zo technisch ben?? hartelijk dank
ps, er zit ook een cd met pc inspector smart recovery software en unlead photoexplorer 8.5 se bij

Is een apparaat waarmee je kaartjes van bijvoorbeeld de fotocamera mee kan lezen, dus de foto's erop bekijken en eventueel ook foto's verwijderen en bestanden toevoegen.

bertus

oke ik ben al een stuk op weg ,als ik dus op mijn digitale camera op vacantie, foto's maak en mijn kaartje is vol, moet ik dan een computer vinden en dan de cardreaderwriter aansluiten, download hij dan de foto's op de reader???? of moet ik dan de cd-rom die erbij zit ook meenemen???
voor de duidelijkheid het is een hama cardreader 19 in 1 usb 2.0verder geen serie nr of iets

die card reader is er enkel voor om je kaartje uit je camera uit te lezen,je kan op vakantie een pc op zpoeken met cd brander en lege cd's meenemen ,en dan de vollekaartjes op je cd branden,maar zoals jij denkt dat ie het op die reader opslaat dat klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan