Hoi,
ik heb net het spelletje "Cars" voor PC/MAC gekocht voor één van mijn neefjes en wou dit thuis op mijn laptop even spelen met hem. Ik kon het spel goed installeren, zonder enige problemen. Na de installatie klik ik op "Spelen" maar dan krijg ik een foutmelding. Zoiets als: "In het programma Cars.exe is een fout opgetreden en het moet afgesloten worden. Onze excuses voor dit ongemak". En daaronder dan het gebruikelijke "Rapport verzenden of nie verzenden".
Minimale systeemvereisten voor het spel zijn:
* Windows 2000/XP
* DirectX 9.0c (meegeleverd op de disc)
* 1,2 GHz Pentium III of gelijkwaardige AMD Athlon XP
* 256 MB RAM (512 voor multiplayer spellen)
* Met DirectX compatibele geluidskaart, 16-bits geluid
* GeForce 2 - ATI 7500 of beter met minstens 32 MB video-RAM
* 1,2 GB vrije ruimte op de vaste schijf
* DVD-ROM
* Toetsenbord, muis
Mijn systeem (voor zover ik weet dan, want ik geef toe niet heel veel van computers af te weten):
* Windows XP
* 1,73 GHz Pentium M processor
* Kloksnelheid: 1,73 GHz, 504 MB
* 38,7 GB vrije ruimte op de harde schijf
Ik heb het spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, met hetzelfde resultaat. Zijn mijn systeemvereisten niet toereikend? Of weet iemand een andere oplossing voor het probleem?
ik heb net het spelletje "Cars" voor PC/MAC gekocht voor één van mijn neefjes en wou dit thuis op mijn laptop even spelen met hem. Ik kon het spel goed installeren, zonder enige problemen. Na de installatie klik ik op "Spelen" maar dan krijg ik een foutmelding. Zoiets als: "In het programma Cars.exe is een fout opgetreden en het moet afgesloten worden. Onze excuses voor dit ongemak". En daaronder dan het gebruikelijke "Rapport verzenden of nie verzenden".
Minimale systeemvereisten voor het spel zijn:
* Windows 2000/XP
* DirectX 9.0c (meegeleverd op de disc)
* 1,2 GHz Pentium III of gelijkwaardige AMD Athlon XP
* 256 MB RAM (512 voor multiplayer spellen)
* Met DirectX compatibele geluidskaart, 16-bits geluid
* GeForce 2 - ATI 7500 of beter met minstens 32 MB video-RAM
* 1,2 GB vrije ruimte op de vaste schijf
* DVD-ROM
* Toetsenbord, muis
Mijn systeem (voor zover ik weet dan, want ik geef toe niet heel veel van computers af te weten):
* Windows XP
* 1,73 GHz Pentium M processor
* Kloksnelheid: 1,73 GHz, 504 MB
* 38,7 GB vrije ruimte op de harde schijf
Ik heb het spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, met hetzelfde resultaat. Zijn mijn systeemvereisten niet toereikend? Of weet iemand een andere oplossing voor het probleem?