Cartridge problemen met Canon IP4500.

Status
Niet open voor verdere reacties.

maring

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Hallo,

Ik wil van mijn Canon IP4500 een cartridge vervangen. Deze cartridge heeft een chip. Ik wil deze cartridge vervangen door een van realjet. De chip van de orginele heb ik over gezet op die van realjet Dat ging op zich vrij eenvoudig. Als ik dat gedaan heb en ik plaats hem weer in de printer dan geeft de printer aan dat de inkttank niet in de juiste positie is geplaatst. Zowel 8M en 8C als zouden niet goed geplaatst zijn terwijl ik alleen maar 8 M vervangen heb. Daarnaast brand ook het lichtje, van degene die ik vervangen heb, niet meer!
Wie kan mij helpen bij het oplossen van dit probleem............
Alvast bedankt voor het meedenken

gr Maring

Hallo,

Ik wil van mijn Canon IP4500 een cartridge vervangen. Deze cartridge heeft een chip. Ik wil deze cartridge vervangen door een van realjet. De chip van de orginele heb ik over gezet op die van realjet Dat ging op zich vrij eenvoudig. Als ik dat gedaan heb en ik plaats hem weer in de printer dan geeft de printer aan dat de inkttank niet in de juiste positie is geplaatst. Zowel 8M en 8C als zouden niet goed geplaatst zijn terwijl ik alleen maar 8 M vervangen heb. Daarnaast brand ook het lichtje, van degene die ik vervangen heb, niet meer!

gr Maring

Tja, dat heb je met dat overzetten met iets delicaat als een chip. Het beste is gewoon de originele patroon na te vullen: dan moet je ook niet gaan prutsen met die chip. Vuile vingers, statische ontladingen kunnen de chip onleesbaar of zelf beschadigen.

Hallo,

gr Maring

Hij doet het weer probleem is opgelost bedankt voor het meedenken.

Uiteindelijk bleek de chip kapot te zijn. Deze vervangen en hij deed het weer!
Succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan