Cartridges bij Lidl

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
komende week staan bij de Lidl inkt cartridges te koop voor o.a. canon printers voor 3.99. Weet iemand of deze cartridges inclusief chip zijn of dat je die er zelf op moet knutselen.
Mocht dit zo zijn is dit dan toch aan te raden of toch maar orginele kopen (of de vervangers van het merk pelican die wel met chip geleverd worden).

het lijkt me zowieso af te raden.... chip of niet. Ik heb diverse van die "clone" cardridges geprobeerd, en er eigenlijk niets als ellende mee gehad. Vlekken, lekkende cardridges, slecht drogende inkt, kleuren die nergens op lijken, noem maar op.

Ben uiteindelijk toch weer terug bij de originele. Okee, het kost aanzienlijk meer, dat wel, maar je hebt er ook de ellende niet van.

Ik denk dat je het voor 3,99 allicht een keer kan proberen.

Niets zo goed als je eigen ervaring.

het lijkt me zowieso af te raden.... chip of niet. Ik heb diverse van die "clone" cardridges geprobeerd, en er eigenlijk niets als ellende mee gehad. Vlekken, lekkende cardridges, slecht drogende inkt, kleuren die nergens op lijken, noem maar op.

Ben uiteindelijk toch weer terug bij de originele. Okee, het kost aanzienlijk meer, dat wel, maar je hebt er ook de ellende niet van.

ik heb een pelikan zwarte vervangen, dat werkt perfect, geeft geen problemen

Ik heb dan geen Canon maar een HP maar ik gebruik altijd clone cartridges en nooit problemen. Ik bestel ze altijd bij Inkclub en het scheelt me een hoop centjes en daar komt bij dat de HP orginele altijd maar iets van 7 ML inhoud hebben en die clones 20 ML.
Kijk voor de gein eens of ze ook goede clones voor Canon hebben.

Ik heb dan geen Canon maar een HP maar ik gebruik altijd clone cartridges en nooit problemen. Ik bestel ze altijd bij Inkclub en het scheelt me een hoop centjes en daar komt bij dat de HP orginele altijd maar iets van 7 ML inhoud hebben en die clones 20 ML.
Kijk voor de gein eens of ze ook goede clones voor Canon hebben.
die hebben ze wel, maar dan moet je zelf gaan klooien met de chip, die moet je dan van de orginele afhalen. Bij media markt kun je wel clones kopen met chip van het merk pelikan, die werken ook prima en zijn een stuk goedkoper dan de orginele (orginele kosten me op 10 euro na even veel als de nieuwprijs van de printer die 4 maanden geleden is gekocht)

jaja, maar laat je niet voor de gek houden. Die cardridges die je "gratis" bij de printer krijgt zijn vaak maar hele kleine capaciteit.

jaja, maar laat je niet voor de gek houden. Die cardridges die je "gratis" bij de printer krijgt zijn vaak maar hele kleine capaciteit.

die wat ik erbij had kosten orgineel (zelfde grootte) 64 euro, heb 79 voor de printer betaald, ik noem dat diefstal :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan