case openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcexpert

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2012
hallo ik heb een lifitec pc uit de aldi van het merk Medion en zou die graag in en andere case steken maar ik heb een probleem, ik krijg de case niet open.
de schroeven draaien gemakkelijk los maar de klep kantelt, schuift of beweegt niet, ik hoop dat er iemand aan de hand van de onderstaande foto's kan helpen hoe je dat open krijgt, mijn nieuwe case krijg ik wel open

naamloos.pngnaamloos2.png2.png

Laatst bewerkt:
Foto's zijn een beetje te klein om goed te kunnen zien. Maak eens een foto van de kant, die je normaal open zou maken. dan van schuin achter.

:evil:

Haakse_slijptol__4b1a15da432b0.jpg

Samenstellen van je pc

Een slijpschijf gebruiken is een beetje overdreven he

Je krijgt hem dan wel open, en dat is wat jij wil, toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
maar dan wel niet meer toe he, en dat wil ik nu ook niet. nu ja in het ergste geval haal ik dat apparaat er toch bij hoor, de case mocht na het verplaatsen van apparatuur toch weg, als ik maar gaan apparatuur beschadig he

Je zou het paneel normaal gewoon naar achteren kunnen schuiven. Anders even in de handleiding kijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
het is zo een speciaal modelleke en heb de manual niet meer

Hallo

De systeemkast van vooraan bekeken ....

Links achter boven/onder 1 schroef losdraaien. (linker zijpaneel)

Met een platte schroevedraaier kun je dan het zijpaneel --> voorzichtig <-- achteruit " forceren.

Er is onder/boven een kleine verhoging voorzien.

Medion systeemkasten zijn bekend om hun soms spannende zijpanelen.

Beter kan ik het niet onder woorden brengen.

Dit intypen heeft mij meer tijd gekost , dan wat het kost om deze p.c. te openen...

Hopelijk ben je iets met deze info....

Peter

ok bedankt voor de info maar mijn telefoontje was je iets te snel voor, toch nog bedankt voor de reactie, want het uiteindelijk deze info die ik nodig had, ik had gebeld naar de verkoper maar jammergenoeg zag ik dat de kondensatoren begonnen te zwellen, dat kan nu wel met electronica.
tochbedankt voor iedereen die wou antwoorden of geantwoord heeft, nu kan ik eindelijk na 2 weken verder met verbouwen (van mijn schroot-gaming pc)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan