Casefan inbouwen

• Onderwerp starter Onderwerp starter MikeB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeB

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hallo, ik zou graag nog een extra casefan in mijn pc willen bouwen. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. In mijn kast zitten wel de schroefgaten voor een casefan, maar ik zie nergens een soort ijzeren plaatje wat ik er kan uithalen zodat de casefan ook een uitlaat heeft. Ik kan dus alleen een casefan in mijn pc plaatsen die wel voor extra koeling in de pc zorgt, maar de lucht moet er uit via de andere ventilatiegaten. Is dit een probleem? Is het verstandig om gewoon een stuk uit de kast te zagen/boren of zorgt de interne casefan voor genoeg koeling met behulp van de andere ventilatiegaten?

Hallo, ik zou graag nog een extra casefan in mijn pc willen bouwen. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan. In mijn kast zitten wel de schroefgaten voor een casefan, maar ik zie nergens een soort ijzeren plaatje wat ik er kan uithalen zodat de casefan ook een uitlaat heeft. Ik kan dus alleen een casefan in mijn pc plaatsen die wel voor extra koeling in de pc zorgt, maar de lucht moet er uit via de andere ventilatiegaten. Is dit een probleem? Is het verstandig om gewoon een stuk uit de kast te zagen/boren of zorgt de interne casefan voor genoeg koeling met behulp van de andere ventilatiegaten?

Je kan zelf bepalen hoe jij je fan wilt. Draai je fan om en hij blaast naar buiten.:)
je hebt geen uitlaat nodig. plaats de Fan in je kast. hang hem zoals jij wilt. Inblazen of uitblazen. en voeg je 3polige stekker op je moederboard of je 4 polige in je voeding.

Succes!:D

niloxTWEAK, heb je wel eens van airflow gehoord?
Helpmij is een laagdrempelig forum, maar wil je toch verzoeken om iets meer kwaliteit in je antwoorden te stoppen. Wat je nu beweerd is onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan