Casefans Dell dimension e520

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloxke

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Hallo,

Ik wil 2 80mm casefans toevoegen aan mijn Dell dimension e520, kan dit gewoon.
Ik heb mensen horen praten over "Airflow" en zo.
Ik heb al 1 fan voorin zitten (120mm) nu wil ik er 2 van 80 mm toevoegen, achter en onderin in het zijpaneel, kan dit gezien de airflow?

Moet ik er dan ook een nieuwe voeding in zetten? deze is namelijk 305 W en ik heb maar 1 molex over... Welke voeding zou er in kunnen van ong 400W. Mijn huidige voeding is 14 cm diep, 14cm lang en 9 cm hoog, ik heb in de hoogte wel ruimte over maar verder niet veel.

Ik wil er ook 2 ccfl's in zetten, ik denk dat ik dan zeker een nieuwe voeding nodig heb.
Heb een nieuwe voeding nodig???

Gr Martijn

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik wil 2 80mm casefans toevoegen aan mijn Dell dimension e520, kan dit gewoon.
Ik heb mensen horen praten over "Airflow" en zo.
Ik heb al 1 fan voorin zitten (120mm) nu wil ik er 2 van 80 mm toevoegen, achter en onderin in het zijpaneel, kan dit gezien de airflow?

Moet ik er dan ook een nieuwe voeding in zetten? deze is namelijk 305 W en ik heb maar 1 molex over... Welke voeding zou er in kunnen van ong 400W. Mijn huidige voeding is 14 cm diep, 14cm lang en 9 cm hoog, ik heb in de hoogte wel ruimte over maar verder niet veel.

Ik wil er ook 2 ccfl's in zetten, ik denk dat ik dan zeker een nieuwe voeding nodig heb.
Heb een nieuwe voeding nodig???

Gr Martijn

Je moet in je kast een goede airflow maken dit is meestal dat er voorin helemaal onder koele lucht in je kast wordt gezogen en dat achterin ongeveer ergens boven de warme lucht eruit gaat en trouwens over je voeding ik had ook geen molexxen meer over maar ik heb van die dingetjes gekregen bij die fans dat ik die op een molex kan aansluiten en dan alsnog op mijn hardeschijf en dat loopt gewoon en ccfl's trekken per stuk maar iets van 1 of 2 watt ofzo ik denk persoonlijk dat je geen nieuwe voeding nodig hebt maar je moet maar ff kijken

Groetjes Stephan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan