Casemod beginner

Status
Niet open voor verdere reacties.

LAGGINGfool

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
ik wil zelf beginnen met een comstum made case mod, alleen ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen.

ik heb wel een aantal ideeen maar vind het bijv zonde om meteen te gaan sleutellen aan mijn "goeie" kap.
ik ben nu een beetje informatie aan het inwinnen op het internet, in de hoop dat ik er iets wijzer van wordt, maar ik kan alle tips gebruiken.

dus heb je nog ideeen, of tips laat het me maar even weten!!

met dank!!

Welkom op Helpmij.:)

Wat wil je precies gaan doen? De kast spuiten/verfen, window maken?
Kijk eventueel op m'n site(zie handtekening) voor wat uitleg.

ik wil een raam in mijn case maken, en ik zat te eraan te denken om mijn nickname aan de zijkant van m'n case te maken, maar als ik het allemaal zo zit te bekijken dan schijnt dat nogal veel werk te worden

Je wil Casemodden of niet. Er gaat veel tijd en geduld in een Casemod zitten, als je het goed/mooi wilt doen. Ik gebruik zelf het liefst MDF als paneel, zo behoud je de orginele paneel en het is makkelijk te vernieuwen als het niet goed gaat.

Hey makker, je site doet het voor de helft niet. ;)
Welke helft doet het niet? makker? Hier doet ie het namelijk volledig, zowel in IE als in Firefox.;)(net gecheckt bij de buurman)

Laatst bewerkt:
pls stop met spammen~!!!!!!!!!!!!!

ik vraag hier om hulp, heb al aardige tips gezien, mede door de websites van de posts hierboven~!!! en we gaan binnenkort maar is ff kijken hoe of wat het allemaal gaat worden, in ieder geval zal ik het eind resultaat ZEKER showen hier.

nogmaals bedankt, en voor meer tips keep on posting =D

greetz a Newb Casemodder~!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan