casemod vraagjes....

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
612
kan iemand mij vertellen waar ik blauwe leds kan bestellen en ook rode en witte? (die niet duur zijn <1euro) en weerstandjes?? en oja ik heb ook nog female molex aansluitingen nodig gewoon losse:D waarik mijn fans in kan stoppen:)

mvg,

merijn
 
De goedkopere winkels voor ledjes met het grootste assortiment zijn: www.dickbest.nl www.leds-buy.nl en nog een paar andere. Je moet gewoon googlen naar 'led kopen' en je vindt er gelijk een paar. Weerstandjes kun je daar ook kopen. Let wel op dat je felle leds koopt, die '5 cent leds' zijn status-indicatoren, dus om aan te geven dat iets bijv. aan staat. Je kan er dus niet/slecht dingen mee verlichten.

De enige winkel die ik ken waar je molexjes kan kopen is www.okaphone.nl, maar dat is wel een (hele) dure winkel, die molexjes kosten 1,75 per stuk !! (staan trouwens niet op hun site, je moet ze gewoon mailen) Dus het is misschien beter (en vooral goedkoper) om de draadjes gewoon los te knippen en te solderen.
 
d_2163.jpg



Sunbeam PSU Connector Kit UV (blauw)


Wellicht dat je op casejunkies nog wat wijzer kunt worden.
 
zeker weten, heel goed forum! Alleen de laatste tijd helaas een beetje dood...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan