Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik penningmeester bij een vereniging..
Nu heb ik alle mappen e.d. gekregen van de vorige. Nu wil ik dan de administratie opnieuw gaan invoeren van dit jaar.
Maar, ik gebruik Cashflow Manager, volgens een ander bestuurslid, zou dit een gemakkelijk programma ervoor zijn.
Ik heb de bankafschriften geimporteerd, zodat ik gelijk aan de slag kan.. Alleen nu zit ik te twijfelen..
Kan ik dit programma eigenlijk wel gebruiken als administratie voor een vereniging??
Ik zal even een klein voorbeeldje noemen, waarom ik denk dat het niet kan.
Ik heb de bank geimporteerd,,. Er staat nu dan;
1010 Bank Bedrag af 1000,-(c)
Dit factuur wil ik nu gaan inboeken, zodat het 'gelijk' komt..
Dus ik neem aan;
4760 baanhuur jeugd 1000,-(d)
1800 crediteur 1000(c)
Hier ben ik dus in de war... Als ik de crediteur wil betalen,, moet het eigenlijk worden
Crediteur 1000
A Bank 1000
Nu gaat dus eigenlijk bij bank 2x 1000 af...
Kunnen jullie mij hiermee helpen??
Alvast bedankt!!
Sinds kort ben ik penningmeester bij een vereniging..
Nu heb ik alle mappen e.d. gekregen van de vorige. Nu wil ik dan de administratie opnieuw gaan invoeren van dit jaar.
Maar, ik gebruik Cashflow Manager, volgens een ander bestuurslid, zou dit een gemakkelijk programma ervoor zijn.
Ik heb de bankafschriften geimporteerd, zodat ik gelijk aan de slag kan.. Alleen nu zit ik te twijfelen..
Kan ik dit programma eigenlijk wel gebruiken als administratie voor een vereniging??
Ik zal even een klein voorbeeldje noemen, waarom ik denk dat het niet kan.
Ik heb de bank geimporteerd,,. Er staat nu dan;
1010 Bank Bedrag af 1000,-(c)
Dit factuur wil ik nu gaan inboeken, zodat het 'gelijk' komt..
Dus ik neem aan;
4760 baanhuur jeugd 1000,-(d)
1800 crediteur 1000(c)
Hier ben ik dus in de war... Als ik de crediteur wil betalen,, moet het eigenlijk worden
Crediteur 1000
A Bank 1000
Nu gaat dus eigenlijk bij bank 2x 1000 af...
Kunnen jullie mij hiermee helpen??
Alvast bedankt!!