Seggelinck
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2006
Beste lezers,
Ik heb in een blad gelezen dat je een cassette speler kunt inbouwen in een Computer,
Nou is mijn vraag: is er iemand die weet of er ook cassette recorder extern te gebruiken zijn en hoe doe ik dat.
Dus eventueel een adres waar een cassette recorder te koop is.
Anders graag in het Nederlands hoe ik van een HiFi radio etc. de cassette bandjes overzet naar de computer en waar ik die op moet aansluiten en wat voor bedrading in nodig ben.
Ik heb een geweldige computer Toshiba A100-410 misschien zou iemand die zijn hobby het is eens op deze pagina kunnen kijken en mij dan vertellen welke hoe ik het moet doen.
ergens zal ik via de HiFi radia etc. wel via de AUX moeten werken.
Dat ik hoop dat iemand mijn wil helpen.
Dan in iedergeval veel dank,
Gabriel :evil: die op muziek gebied nog veel moet leren.
Ik heb in een blad gelezen dat je een cassette speler kunt inbouwen in een Computer,
Nou is mijn vraag: is er iemand die weet of er ook cassette recorder extern te gebruiken zijn en hoe doe ik dat.
Dus eventueel een adres waar een cassette recorder te koop is.
Anders graag in het Nederlands hoe ik van een HiFi radio etc. de cassette bandjes overzet naar de computer en waar ik die op moet aansluiten en wat voor bedrading in nodig ben.
Ik heb een geweldige computer Toshiba A100-410 misschien zou iemand die zijn hobby het is eens op deze pagina kunnen kijken en mij dan vertellen welke hoe ik het moet doen.
ergens zal ik via de HiFi radia etc. wel via de AUX moeten werken.
Dat ik hoop dat iemand mijn wil helpen.
Dan in iedergeval veel dank,
Gabriel :evil: die op muziek gebied nog veel moet leren.