catalogus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Ooit heb ik gelezen over een programma dat (ook gekopieerde) cd’s en dvd’s inleest en vervolgens catalogiseert op artiest, titelsong enz. enz. Via de zoekmachines alleen maar muziekcatalogi om in te zien. Kent iemand een dergelijk programma. Groet

Hoi James007.

Jouw programma suggereert freeware maar het is shareware. Of heb ik de verkeerde. Het progrmma van Vanschagen is daadwerkelijk een betaalversie. Groet

Wat is er toch mis met die verdoemde e-mailnotificatie???:mad:

Bazar, ik heb je een hele sektie gegeven, niet slechts 1 prog.
Enkel het bovenste programma, staat eigenlijk niet in de lijst en is reclame (en idd shareware), alles wat daaronder staat is freeware.

James:)

Hoi James007.

Ben je een beetje boos, of lijkt dat maar zo. In ieder geval stom van me. Die beroemde "neus" en "kijken". Groet

James heeft geen reactie gekregen van deze thread en reageerde daarom laat.

Hij is boos op het forum :p.

Geplaatst door Bazar
Hoi James007.

Ben je een beetje boos, of lijkt dat maar zo. In ieder geval stom van me. Die beroemde "neus" en "kijken". Groet
:D :D :D
Ik ben idd boos, maar niet op jou, maar op die meldingen die je aankrijgt als iemand gereageerd heeft op een topic. Ze komen soms gewoon niet aan en dan merk ik een hele tijd later dat er weldegelijk geantwoord is in een topic waar ik mee bezig was. Das irritant voor de vraagsteller omdat die dan denkt dat ik hem niet meer wil helpen.

En over die shareware...
Soms klik ik er ook op omdat het zoiets leuks lijkt, maar even later besef ik dan dat het eigenlijk een reclamebanner was...:D

Maar de rest is freeware en dan moet je ff snuffelen;)

Geplaatst door XP_PC
James heeft geen reactie gekregen van deze thread en reageerde daarom laat.

Hij is boos op het forum :p.
Zo is dat XP_PC.
Soms zou je het forum willen schoppen, maar dan doe je toch enkel je voet pijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan