Catalyst Control Center verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie91

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Help Please!:(
Ik heb een N-vidia kaart in mn pc gedaan en de oude drivers verwijderd. Nieuwe drivers geinstaleerd, en ik denk dat het goed zit, maar Catalyst Control Center blijkt er nog op te staan. Als ik de pc start, start ook CCC. Kan dat problemen opleveren?
Ik heb geen drivecleaner gebruikt, Beetje dom:rolleyes:

dan alsnog gebruiken (Driver Clean!!!!)

Ik heb het geprobeerd, maar het staat er nog steeds op...:confused:

bedoel je windows opnieuw intstalleren?

Edit:

In de program files staat een map met Ati CCC troep. Als ik die eens probeer te verwijderen?

Laatst bewerkt:
ja :( helaas wel !
maar wacht daar nog mee meschien zijn er nog mensen die een andere oplossing hebben

Ok. Als ik trouwens de map van CCC in de program files probeer te verwijderen, krijg ik een melding dat ik daar een speciale machtiging voor nodig heb, en die heb ik niet als administrator:mad:. Hoe kan ik deze map toch verwijderen?

Het is me denk ik gelukt om het te verwijderen, krijg geen meldingen meer.:) Kan nog niet gamen. De spellen lopen vast of vallen uit.:shocked: Ik denk dat de 7900 GTX te warm word. Ik kan geen temeratuur vinden in Everest, Motherboard Monitor of Speedfan, maar als ik aan de kaart voel, is deze best warm:(. Is het uitvallen en vastlopen van een game typerend voor een te warme kaart?

Dan is er iets niet goed
want deze moet je wel afkunnen lezen !!!!!
Probeer eens NTune

Ntune staat erop. Temperaturen zijn volgens mij vrij normaal. Ongeveer tussen de 40 en 45 graden celsius. Tijdens een potje Guitar Hero 3, 55 graden. Dit is toch vrij normaal, of zit ik er helemaal naast. Alleen als er wat grafisch iets zwaarder wordt valt het spel uit. Soldier Of Fortune 3 doet dat meteen, maar bijvoorbeeld Half Life 2 houdt ie wel een tijdje uit...

Nou , ik ben ten einde raad!!!!
Meschien dat iemand anders je kan helpen !
Hoe ziet de rest van je pc eruit
En vooral belangerijk Welk Moederbord heb je ?

Pentium D 2,8 Ghz, 2GB ddr2, 500watt Coolermaster voeding, Dell DM061 moederbord (raar ding, want ik kan cpu temperaturen er helemaal niet mee lezen) en de 7900 GTX. Kan het de CPU zijn? Of toch nog de software?

het kan de CPU zijn
kijk eens in de Bios !!!!
Anders een Clean windows install
want ik weet het niet meer!
denk dat je oude drivers toch nog ergens rond zwerven!!!

Bios geeft geen temperaturen. Daarom is het zo'n gek moederbord.
Als er niks anders op zit zal ik windows opnieuw installeren. Kan ik aan de heatsink van de CPU voelen of deze te warm wordt?

ok , dat is heel jammer dat die niet wil werken
je kan wel proberen nu je de oude erin hebt zitten
de nieuwste drivers installeren voor die ATI en dan verwijderen en dan de nieuwe kaart erin en dan de drivers installeren !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan