Catalyst

• Onderwerp starter Onderwerp starter brol
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brol

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Hoi.
Net nieuw en al vol vragen.
Wou een spelletje spelen op de computerr vandaag blijkt dat de driver van de grafische kaart niet geinstalleerd is en kan dus niet spelen
Als ik de pc aanzet geeft die ook aan dat er een onbekend stuurapparaat is maar vindt de hardware ervoor niet en dus ook geen oplossing.
Feit is ik heb de driver voor de grafische kaart maar telkens als ik die wil installeren komt op catalyst bij een bepaald punt dit ' Catalyst control center werkt niet meer zodra er een oplossing is bla bla ' en sluit dan af

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
bedankt

Welkom op Helpmij.:)

Welke Videokaart heb je?

Dat weet ik niet denk het niet eigenlijk maar ik kan het eens proberen.
Kan microsoft .NEt niet eens installeren 'dit product word niet ondersteund op het vista besturingssysteem' :(

Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet denk het niet eigenlijk maar ik kan het eens proberen.
Kan microsoft .NEt niet eens installeren 'dit product word niet ondersteund op het vista besturingssysteem' :(

Je moet deze downloaden:
http://www.microsoft.com/downloads/...2F-5D1A-413D-8319-81DA479AB0D7&displaylang=nl

Let wel: dit betreft een installatie die vrij lang kan duren, maar is wel nodig!

Ondersteunde besturingssystemen: Windows Server 2003; Windows Server 2008; Windows Vista; Windows XP

Laatst bewerkt:
Ja,maar het is geinstalld enzo alles is in orde blijkbaar ligt het daar niet aan had ergens anders gelezen iemand met hetzelfde probleem als ik maar hij had de oplossing gevonden maar niet vermeld het had iets te maken met microsoft visual basic kan dat?

Heb ik al gedaan haalt blijkbaar ook niets uit.Die catalyst blijft crashen zodra ik op install duw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan