categorieën van site afhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo helpmij'ers. Ik had een vraagje over mijn website http://michiel-kouwenhoven.nl Ik ben er nog nog niet zo ver met mijn website maar ik heb een vraagje (ik ben nog een grootte noob). Kijk ik hem op mijn site helemaal aan de linkerkant een soort stuk voor categorieën maar ik wil dr 2 weghalen/aanpassen (zie plaatje welke) maar hoe kan ik dit doen? dit is wat ik bedoel: (klik erop voor vergroting)
Hij is van wordpress (versie 3.0.1) hopelijk kunnen jullie mij helpen :) alvast bedankt:thumb:

Dit is zeer gemakkelijk,

Als je ingelogd bent dan moet je naar waar je je thema beheerd. hieronder vind je het knopje widgets en hier haal je dan archieve en categorie weg.

mmm kzie nog steeds niet hoe ik hem weg kan krijgen ff plaatje van beeldscherm als ik in widgets zit: (sorry beetje kleine foto dubbel klikken voor vergroting en als hij dan nog te klein is CTRL plus + voor beeldscherm vergroten en CTRL plus - weer voor verkleining) alvast bedankt:thumb:

sorry voor de late reactie, je zit wel goed alleen moet je aan de rechterkant waar sidebar1 staat staat ook sidebar 2 enzo... deze moet je even af gaan en kijken of er iets onder een van die kopjes staan. dit zou volgens mij jou probleem moeten verhelpen

P.S. je venster met daarin voetbal nieuws is iets te klein soms is het laatste wordt niet goed te lezen, deze zou je beter iets groter kunnen zetten

Laatst bewerkt:
helaas zit er niks onder :confused: :
mmm maar wat bedoel je met dat voetbal nieuws dat je niet kan zien kan je ff een linkje geven? alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
mmm nu is het wel weg maar nu doet het menu het niet meer, balen :/ Weet iemand hoe ik hem kan maken?

gelukt!

Hallo helpmij'ers.

Het is me eindelijk gelukt om het menu van: www.michiel-kouwenhoven.nl weer goed te maken. Na veel pijn en moeite en gebel en naja, ik moest dus nog het kopje pages naar slidbar 1 schuiven en nu doet hij het weer! Jammer dat niemand me kon helpen maar ja.

groetjes ajaxboy

(P.S. sorry voor het vele dubbelposten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan