categorie instellingen werken niet meer op 1 pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

hammie47

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Tot gisteren was alle weergave van de onderstaande joomla site normaal en alle instellingen die ik wijzigden, hadden ook meteen effect.

Vervolgens heeft een 2e gebruiker diverse artikelen toegevoegd en sindsdien is het op de betreffende pagina een zooitje.
Kolommen indeling onderaan is onjuist en linken werken niet meer, streep bovenaan pagina. Dit wijzigen, evenals b.v. de volgorde van de artikelen, heeft geen enkel effect.

Er waren ook foto's geplaatst die niet in de media mappen stonden. Geen idee, waar wel (extern?). Die heb ik al verwijderd, maar heeft verder ook geen resultaat m.b.t. het probleem.

Er is dus duidelijk een fout gemaakt, maar ik kom er niet achter welke fout.
Wie weet raad?
Het gaat om deze pagina: http://www.amsterdammusicpromotors.nl/joomla/index.php/artists

Alvast bedankt.

Hoi,

Wat de oorzaak is, valt niet zo meteen duidelijk te maken ...
Wat in elk geval wél duidelijk is: je geeft aan anderen te veel rechten om op de site te 'knoeien', kijk daar nog eens goed naar.

De site bestaat pas minder dan 1 week en ik was nog niet toegekomen aan het toegang rechten vraagstuk. Is nu aangepast. Het bovenstaande probleem helaas nog niet...

Na veel gepuzzel, heb ik de fout gevonden en is deze opgelost. De fout zat hem in 1 enkel artikel. WAT daarin de fout heeft veroorzaakt, is mij een raadsel en heb deze dus maar verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan