cc cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ccleaner kan je ook zo instellen dat alles wordt gezuiverd als je de pc opnieuw opstart

l.s. heb een clean gedaan en je schrikt ervan zoveel bestanden als die vind...heb alles opgeschoond en de ZEER DUIDELIJKE UITLEG van Boeing 737 hierbij ernaast gelegd welke ik had geprint...

alles schijnt schoon te zijn en ik heb een systeemherstelpunt aangemaakt en die doet het nu eindelijk (na 3 weken weer)...

Gaarne nog ff een duidelijk hint welke vakjes ik persee moet aanvinken zoals je bedoelt..

met vr gr peter

l.s. ik wilde nog even iedereen bedanken voor de vele tips en suggesties die werden aangedragen.....met name,,,,boeing 737 daarvan heb ik de uitleg uitgeprint en daar heb ik
veel nut van gehad....nogmaals iedereen bedankt....

vr.gr. peter

Ccleaner

Waarom vertelt het team van deskundigen niet aan SALLETTI dat ie es gaat googlen?

Ccleaner

En dat ie door een bezoek aan de sites: MAJORGEEKS, SNAPFILES en/of FILEHIPPO veel dingen zelf op kan lossen.

ccleaner

l.s

bedankt super nova voor de tip van jawi..heb het even uitgeprint en heeft me toch weer

een stukje verder geholpen...

vr.gr peter

ccleaner

l.s.

zo is het maar net super nova....!!!!!! een forum is veel leuker...en je wordt er natuurlijk een stuk wijzer van van allerlei suggesties...en daarbij is het makkelijk iemand iets te kunnen vragen als je het even niet meer weet...

bedankt...vr gr peter

l.s.

zo is het maar net super nova....!!!!!! een forum is veel leuker...en je wordt er natuurlijk een stuk wijzer van van allerlei suggesties...en daarbij is het makkelijk iemand iets te kunnen vragen als je het even niet meer weet...

bedankt...vr gr peter

Punt..;)

supernova<:shocked:

Waarom vertelt het team van deskundigen niet aan SALLETTI dat ie es gaat googlen?

Ja goed idee....dat wij daar niet opgekomen zijn.

Dus vanaf nu bij elke vraag eerst aangeven dat er maar eerst gegoogled moet worden. En dan kan helpmij op den duur verdwijnen :rolleyes:

Niet iedereen heeft zoveel kennis al jij en willen graag geholpen worden omdat ze het niet (meer) weten. En daar zijn wij dan voor. Dus antwoorden als "google maar" zijn hier niet gewenst

ccleaner

Gelukkig maar..mario....dat er meer mensen zijn die er zo over denken.

het heet toch help forum???....

en door vragen wort je wijs ...zegt men...en ik moet erkennen dat ik door de vele vragen

en antwoorden die ik hier heb gekregen al een veel rustiger gevoel heb om te computereen en

wat dingen te doen...

bedankt !!

vr gr peter

Daar heb je groot gelijk in.

Ik kwam nog even melden dat ik de CCleaner handleiding lichtjes heb aangepast, zodat je nu ook een idee krijgt van welke opties je moet selecteren tijdens de installatie.

Mvg,

James :)

oke James...hartelijk dank voor de aanvulling....

helder en duidelijk

bedankt

met vr gr peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan