ccApp

• Onderwerp starter Onderwerp starter hjllo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hjllo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Ik krijg bij het afsluiten van windows steeds de (bekende)melding dat ccApp niet door windows kan worden afgesloten en of ik het dan wil beindigen.

Nu heb ik in het register al wat dingen geprobeerd aan te passen maar dit helpt ook niet.(waittokillservice en WaitToKillAppTimeout)

is iemand ook bekend met dit probleem van norton en heeft iemand er ook een oplossing voor.

B.Jager

Ik had al gehoort dat het vaker voorkwam en dat het ook kan verschillen per 2003 versie.
Ik heb NIS ook al opnieuw geinstaleerd maar geen succes.(het gekke is dat het voor de herinstall van windows XP wel goed was)

Nog geen duidelijk antwoord dus,we zoeken verder.

B.Jager

Ik heb al in de Symantec KB zitten neuzen, maar daar kwam ik ook niks nuttigs tegen.

Maar als je Norton in het topic ergens vermeldt, komt Saldos vanzelf opdagen. ;)

Groetjes,

Pieter

hjllo,

Doe dit: verwijder NIS. En gebruik daarna RNIS om de restanten van je firewall te verwijderen.
RNIS kun je van hier krijgen:
rnis
En gebruik daarna de RNAV om de restanten van je norton antivirus te verwijderen. Die is hier te krijgen:
rnav
Verwijder dan met RNAV zowel 2002 en 2003.
Ga daarna naar C-program files-common files-en verwijder daar de map Symantec Shared.
Installeer daarna NIS opnieuw en je probleem zou dan opgelost moeten zijn.

OK Saldos,ik ga het eens proberen;) :thumb:

B.Jager

Het blijft gewoon het zelfde,bij het afsluiten verschijnt nog steeds de zelfde melding over ccApp.Dan duurt het 5 sec en dan sluit windows het automatisch af.

Ik heb ook alle verwijzingen naar symantec en norton in het register handmatig moeten verwijderen,de progjes deden dit maar gedeeltelijk.

Nog meer suggesties.

B.Jager

hjllo,

Check eerst even of je een virus hier hebt:

virus check

Indien je geen virus hebt die je dit:

Gebruik de RNIS and RNAv weer opnieuw.
Zorg ervoor dat je RNAV gebruikt en de versie van 2003+2002+2001+2000 verwijderd, ook als je die versies niet hebt.

Ga daarna hierheen:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...cec7ccf5bdf800de88256b8e007a9768?OpenDocument

En verwijder daarna alle bestanden van Norton handmatig van de pc.

Ga daarna naar start-uitvoeren-msconfig-ok.

En zet hem op selectief opstarten. Vink alles uit onder selectief opstarten-toepassen.

Ga daarna naar tabblad services en vink daar de windows installer aan.

Klik daarna op sluiten en restart de pc.

Leeg eerst de TEMP map van je pc.

Installeer Norton nu, maar doe nog geen liveupdate.

Na de installatie ga je weer naar start-uitvoeren-msconfig-ok en zet je de pc weer op normaal opstarten of hoe hij voorheen stond.
restart de pc.

Haal nu de virus definities op vanaf hier:

http://www.sarc.com/avcenter/download/pages/DU-N95.html

Als het goed is, dan zou alles moeten werken tot nu toe.

Doe nu liveupdate, maar haal niet alle updates tegelijkertijd. Haal ze 1 voor 1 op.

Kijk of dat jouw probleem opgelost heeft.

Laatst bewerkt:
OK succes. Ik heb er alleen nog even aan toegevoegd dat je de TEMP map ook even leeg moet maken.

Heel vreemd maar het probleem is weg.

Het enige dat ik kan bedenken is dat het door het verwijderen van de alert tracker en het pictogram voor NIS uit de taakbalk komt.

Ik iriteerde me mateloos aan de tracker en heb hem uit gezet en nu is het probleem dus ook weg.

nu maar hopen dat het weg blijft.

B.Jager

Ik heb net voor de gein de alert tracker en het pictogram weer eens terug gezet.
En toen was het probleem er ook weer.

Ik weet nu in ieder gaval waar het aan ligt.
Bedankt voor de reacties saldos:thumb:

B.Jager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan