ccfl probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

scoRpy

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
hallo ik heb mijn pc overlaatst gemod en ik heb een uv 30 cm ccfl lamp gestoken.
soms als ik deze aan of uit zet valt mijn pc uit en start deze terug opnieuw op. ik zit met een voeding van 550 watt. aan wat zou dit kunnen liggen?
dank...

Heya heb juist hetzelfde probleem en al de oplossing ergens anders gevonden..
Als je je CCFL lamp aan/uit zet als je pc opstaat krijgt je CPU altijd kliene stroomstootjes wat HEEL HEEL slecht is, en daarom maakt hij fouten en bij een zware fout sluit je pc zich vanzelf af..

Dus best altijd aan of uit laten :)

Als je je CCFL lamp aan/uit zet als je pc opstaat krijgt je CPU altijd kliene stroomstootjes wat HEEL HEEL slecht is, en daarom maakt hij fouten en bij een zware fout sluit je pc zich vanzelf af..
Hier heb ik nou nog nooit van gehoord. Ik heb al jaren CCFL(meerdere) in m'n casemod zitten en nog nooit problemen gehad met aan/uit zetten van de CCFL, als de pc aan staat. Het zou ook betekenen, dat je geen fan's kunt aan/uitschakelen als de pc aan staat.

Ik heb dat ook gehad, nou startte mijn pc danwel niet opnieuw op maar het beeldscherm viel gewoon uit. Dit had ik meestal als ik em uitzetten.

Als de pc uitstond en switche met ccfl aan was alles goed..zodra ik savonds de ccfl uitknipte..ploef en weg beeld. Geen mogelijkheid om het terug te krijgen.

Heb toen voor half jaar ccfl niet meer aangehad. (heb 2 groene van 30cm) na het her-installeren van Windows XP wat recent gebeurd is heb ik er geen last meer van gehad.

Maar ik blijf het een raar voorval vinden:confused:

Groeten :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan