CClaw.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
ik krijg steed de melding die bij het plaaatje staat ??:confused: k snap niet wat ik ermee moet doen :(

Bijlagen

• lol.JPG
    lol.JPG
    18,8 KB · Weergaven: 52
cclaw.exe is een Norman Virus Control hooking component van Norman en onderdeel van Norman Virus Control. Het is een kritiek component van de Norman Virus Control's On-Access Scanner (achtergrond scanner).

Sluit cclaw.exe enkel als hij problemen veroorzaakt of u de recources nodig heeft. Het uitschakelen van deze taak zal uw de beveiliging van uw systeem in het geding brengen en is dan ook niet aan te raden. Indien u deze taak toch wilt uitschakelen, verbreek dan eerst de verbinding met het internet op het risico te verminderen.

Dit is wat ik er over vond! Verder is er ook niet in jou plaatje af te lezen wat precies de oorzaak is van de melding

geen idd
krijg steeds de melding :
- not avialble
- time-out
- en nog zo een paar

bestanden mogen niet verloren gaan..:p de pc is van me neef drm.:rolleyes::p

tja hoe krijg ik die error weg.. dat is wat nu belangrijk iss:p

heb ik ook al gedaan.. ene online scan.. 2 verschillende geprobeerd:P

Ik zou nooit online scannen, ze zijn namelijk niet te vertrouwen. Ik zou gewoon een anti virus programma downloaden of heb je die al? en trouwens wat zijn de uitslagen?

norman is een antivirus koosnaamloos:P

probeer het anders eens met de gratis antivirus AVG

met norman wilt die niet scannen.. zoals het op die plaatje staat geeft hij elke keer dat aaan:confused: dus jha.. k kan wel iets anders probere denk ik :rolleyes:

dat had ik ook geprobeerd om te repareren.. maar dat gaf ook geen resultaat... ik kwam ook op zo`n shark site van norman en had vandaar een progje gedownload hij verwijderde norman en installeerde weer opnieuw... ik voerde weer de key in en en hij doet het nog niet.... nu kan ik ook niet meer updaten.. want hij wil nieuwe key terwijl de nog toto 30/05/2009 geldig was.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan