Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag mij af of het aanbevelen van 'Regcleaner 4.3 van Jouni Vuorio' wel zo wijs is??
http://fileforum.betanews.com/detail/963771680/1
Geheel mee eens!:thumb:
Als 'Giga Honourable Senior Member' heb je een bepaalde verantwoording (vind ik) aangaande antwoorden en aanbevelingen.
En wat ik mij dus afvroeg was of het aanbevelen van dat programma wel zo wijs is.
Die afweging is verder geheel aan jou, ik zet er alleen een vraagteken bij, niet meer niet minder.
Dat jij er fan van bent is prima maar zegt verder niets over het programma en of het werkelijk zo goed en veilig is al jij denkt.
Wat de door jou aangehaalde site (Onderwijs) betreft, als ik lees dat AVG toch eigenlijk wel superieur is aan bv Kaspersky, dan snap ik waarom het zo beroerd is gesteld met het onderwijs.
Het getuigt niet van enige kennis op dat gebied, alleen van een verkeerde voorstelling van zaken.
Tsja,
Ik moet zeggen, ik heb ze beide gebruikt en kreeg het idee, maar dat kan ik niet met feiten staven, dat CCleaner nog iets grondiger te werk gaat dan Easy Cleaner.
Maar in de diverse testen komen beide programma's er goed van af
Ik laat de conclusie gaarne aan topicstarter over![]()
![]()
Dat zal in dit geval geen probleem zijn, deze TS zal wel weten wat hij doet.
Dat geldt alleen niet voor alle TS’ers.
Er zit in het programma ook een optie om dubbele bestanden te verwijderen. Daar wordt voor gewaarschuwd dat je moet weten wat je doet. Dat weet ik dus onvoldoende en daar blijf ik vanaf.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.