CCleaner start niet na gebruik DVD-station

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Iets merwaardigs. Mijn DVD-rom-station werkt goed. Niets mee aan de hand.
Nadat ik de DVD-rom gebruikt heb; bijvoorbeeld een DVD gebrand en ik start daarna
de CCleaner, dan gebeurt dat niet. I.p.v. verschijnt een boxje met melding :
"Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station D"
Als ik dat doe, start CCleaner inderdaad weer op. Andere oplossing is de PC weer opstarten
en dan werkt alles weer probleemloos. Dus zonder gebruik van de DVD-rom GEEN probleem
de de CCleaner.
Iemand enig idee, wat ik kan doen om dit op te heffen ?

Yari er is ook een discussie gaande op het piriform forum.
Misschien dat je daar wat wijzer wordt al zijn ze er nog niet helemaal uit lijkt het. :confused:
http://forum.piriform.com/index.php?showtopic=35030

Wel in het Engels. (hoop geen probleem) en anders delen vertalen met "Google vertalen".
Succes! :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
..........Ik heb het gelezen. Ja, dat met 'Een disc in de DVD-rom doen had ik ok al bedacht',
maar dat is natuurlijk geen oplossing. Verder begrijp ik er uit, dat Microsoft kennelijk andere
prioriteiten heeft, terwijl het mij lijkt dat zoiets knulligs er in no time uit gehaald kan worden.
We wachten het af !

Ja sorry ik kan je verder ook niet helpen.
Mss nog anderen?

Nou ja, het is geen ramp. Alleen, ik vind het zo'n knullig iets; dat ik dus niet begrijp
dat dit - niet - allang door Microsoft is opgelost. Nogmaals, ik hou het in de gaten.

Maar met in de gaten houden alleen, redden we het niet.

Ik hoop toch dat iemand op de Helpmij-site, mij een oplossing aan de hand kan doen;
ook al lig ik er niet direct wakker van. Echter, het is wel irritant.

Staat je brander zo ingesteld (standaard) dat het de CD/DvD na brandproces voltooid te hebben eruit smijt?..

Naamloos.jpg

Dit is wat je bedoeld ? Ik zal het vinkje eens weghalen.

Jahaha,!.. Neehehe!.. Dan denk je dat je er bent maar dat is ook weer niet zo:

Ten eerste is dat plaatje de Windows-Eigenschappen van de Brander. Nu weet ik niet of je ook nog een ander brandprogramma gebruikt, maar daar kan dat ook nog in staan.

Haal dat vinkje weg, krijg je het volgende probleem:

Je CD/DvD is gebrand, dialoog venster voltooid, je gaat naar Computer, je vers gebrande CD/DvD, klikt die open, &... Leeg!!!

:eek::shocked::confused::mad:

Daarom moet de CD/DvD dus eerst eruit gesmeten worden... Kwam ik ook pas achter nadat ik een CD 10x overnieuw had gebrand...

:rolleyes:

Oke, duidelijk. Maar dan laat ik het maar zo (wel aangevinkt); zo'n ramp is het niet
en op de momenten dat het voorkomt (CCleaner gebruik), start ik de PC wel weer even op.
Kennelijk zeg je dat er geen definitieve oplossing voor is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan