CCleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Ik gebruik al een tijdje het programmaatje CCleaner in plaats van schijfopruiming. Ik heb er twee vragen over.
1. Heeft het programma een map, waarin het opgeruimde wordt opgeslagen en van waaruit eventueel dingen kunnen worden teruggezet. Zo ja, wat is de naam van de map en waar vind ik deze?
2. Het programma kan ook scannen op fouten. Ik heb dat vandaag eens gedaan. Er komt dan een enorme lijst tevoorschijn. Er bestaat een mogelijkheid om daarin dingen aan te vinken en vervolgens om herstel van die fouten te vragen. Ik heb geen idee van wat ik uit die lijst zou moeten kiezen om te herstellen. Mijn vraag: gewoon zo laten? Of alle fouten laten herstellen? Of pas wanneer ik exact weet wat hersteld moet worden, dat item voor herstel aanvinken?

Wellicht is er een gebruiker die mij verder kan helpen.

Vriendelijke groet,

Sijmen Mol

Nee, ccleaner ruimt zelf alles op...

M'n register opschonen doe ik met jv16powertools, hier te downloaden:

jv16 powertools

In dit progje kan je wel zelf dingen aan- en uitvinken, alhoewel dit prog zelf dingen aangeeft die veilig verwijderd kunnen worden (de groene balletjes). Doe ik altijd en heb er geen problemen mee (biedt geen garantie voor een ander)

reactie

Dank je voor je antwoord.
Ik zal kijken naar het aangegeven programmaatje en eventueel besluiten het te gebruiken.

Vriendelijke groet,

Sijmen Mol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan