ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
hoi.
tabblad applicaties van ccleaner,wat ie daar aan geeft kan toch niet allemaal aangevinkt staan???
Wat doet ie daarmee?b.v visualbasic staat aangevinkt en zo een heel rij wat ik op de pc heb staan,wat doet ie daarmee?
bedankt

Geplaatst door vanschagen
b.v visualbasic staat aangevinkt en zo een heel rij wat ik op de pc heb staan,wat doet ie daarmee?
Van die applicaties worden de gebruikssporen verwijderd.
Bijvoorbeeld in Word de laatste 4 geopende bestanden in het menu Bestand.
En ook dingen die die programma's hebben opgeslagen zoals de laatste map waar je een bestand hebt opgeslagen en als wat voor soort bestand dat is opgeslagen.
Als je niet wilt dat een bepaald programma al die instellingen na een schoonmaakbeurt kwijt is, haal je het betreffende vinkje daar weg.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Van die applicaties worden de gebruikssporen verwijderd.
Bijvoorbeeld in Word de laatste 4 geopende bestanden in het menu Bestand.
En ook dingen die die programma's hebben opgeslagen zoals de laatste map waar je een bestand hebt opgeslagen en als wat voor soort bestand dat is opgeslagen.
Als je niet wilt dat een bepaald programma al die instellingen na een schoonmaakbeurt kwijt is, haal je het betreffende vinkje daar weg.

Guus.

dus ik begrijp dat als je het programma start en daar staan allemaal vinkjes dat je dat kan laten staan en dat het veilig is??

Die vinkjes kun je in principe laten staan. Het is alleen wel zo, is mij opgevallen, dat wanneer je bijvoorbeeld flashplayer heb geinstalleerd in combinatie met Firefox, je na de grote schoonmaak flashplayer weer moet installeren.
Voor de rst niets dan lof voor deze stofzuiger.

Fonz

Ik heb géén vink staan voor:
tabblad windows
ie-> index dat bestanden wissen
ie-> geschiedenis voor auto-aanvullen wissen

systeem-> prullenbak legen (check ik graag ff zelf)

geavanceerd-> geen een vinkje hier ( schijnen risico's aan te kleven om hier te vinken)

De andere twee tabbladen zijn geheel afgevinkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan