ccleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

telkens als ik met ccleaner windows ''shconmaak'' gaan mijn opgeslagen wachtwoorden verloren, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die wel hou?

tom

Verkeerde instelling aangevinkt bij opschonen of cookies allemaal verwijderd.Je kunt bij opties>cookies aangeven welke cookies hij niet mag weggooien.
Kijk even hiernaar AutomatischAanvullenIE8s.jpg bij internetopties>inhoud>automatisch invullen>instellingen.
Edit: vink in Ccleaner de optie "auto aanvullen"uit.

Laatst bewerkt:
Verkeerde instelling aangevinkt bij opschonen of cookies allemaal verwijderd.Je kunt bij opties>cookies aangeven welke cookies hij niet mag weggooien.
Kijk even hiernaar Bekijk bijlage 95039 bij internetopties>inhoud>automatisch invullen>instellingen.
Edit: vink in Ccleaner de optie "auto aanvullen"uit.

Jou suggestie heeft niets met wachtwoorden te maken ......

Nou,als ik bepaalde cookies laat opruimen ben ik ook mijn inloggegevens van bepaalde sites kwijt. (incl. wachtwoorden)

Ja, jij verwijst alleen naar een instelling bij het afsluiten van IE.
TS vraagt om een oplossing wanneer je CCleaner draait en daar heeft het wijzigen van instellingen in IE helemaal geen invloed op.

Daar heb ik hem ook antwoord op gegeven.
De rest was gewoon aanvullende info wat je in IE8 evt. kunt instellen.
Maar als jij 'n screenshot van Ccleaner wilt plaatsen,graag dan hoef ik het niet te doen.

Laatst bewerkt:
ccleaner.jpg
In het linkervenster selecteer je de cookies die je wilt behouden en met het pijltje naar rechts ---> verplaats je ze naar het rechtervenster,die worden dan bij opschoning niet verwijderd.Aan de naam kun je meestal wel zien of dat cookies zijn van een website waar je je normaal gesproken moet inloggen.
Succes.

Laatst bewerkt:
Ik doe dat zo , eerst laat ik ccleaner alles opruimen daarna ga ik naar een site waarvan ik een gebruikersnaam met wachtwoord wil onthouden , vul deze in , ga dan weer naar ccleaner klik op opties en klik op cookies en sleep dat wat er in het linkerscherm staat naar het rechterscherm .
Ccleaner onthoud nu het wachtwoord .
Hans

Ik doe dat zo , eerst laat ik ccleaner alles opruimen daarna ga ik naar een site waarvan ik een gebruikersnaam met wachtwoord wil onthouden , vul deze in , ga dan weer naar ccleaner klik op opties en klik op cookies en sleep dat wat er in het linkerscherm staat naar het rechterscherm .
Ccleaner onthoud nu het wachtwoord .
Hans

Is ook een mogelijkheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan