CCPROXY.exe???

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
wtf is dit voor programma:confused: het neemt 128 megabyte ram geheugen in bij taakbeheer waardoor gamen een stuk schokkeriger gaat, kan dit niet weg?

ik vreesde al dat het norton was:( wrom moet deze zo zwaar zijn:confused: virussen??? nee kdenk het niet: hij draait lekker genoeg alleen in spellen schokt het meer als vroeger door norton dus. heb nog avg gedaan, maar ineens moest ik betalen en werkte de trial ook niet meer

oke.
ik keek op google en daar stond op diverse site een HijackThis log geplaatst.
dus ik dacht dat het een fout betand was en daarom verwees ik hem door naar het aso forum.

goed dat je me terecht wijst want die mannen en vrouwenhebben het al druk zat daar(daar weet jij alles van denk ik :) )
nogmaals sorry

Geplaatst door goldvinger
ik keek op google en daar stond op diverse site een HijackThis log geplaatst.

Dat zegt helemaal niets, want HijackThis laat zowel de goede als de eventuele foute processen zien...

Geplaatst door buffy

Dat zegt helemaal niets, want HijackThis laat zowel de goede als de eventuele foute processen zien...

oke weer wat geleerd zullen we maar zeggen.
en helaas kan ik niet het verschil zien in goede en foute proccessen in een HijackThis log.
dus ik dacht van oeps de mensen met deze melding hebben een HijackThis log geplaatst dus het zal wel foute boel zijn.
gelukkig voor skelle niet dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan