CD 2 Windows XP bij Compaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

elrosso

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Ik heb een legale windows versie op mijn Compaq Notebook. Nu heb ik wat spyware gehad en deze met succes verwijderd.

Bij het opstarten vraagt Windows XP nu om CD2 om de originele files terug te zetten. Gelukkig kan ik dit wegklikken en komt de melding niet meer terug zolang ik niet opnieuw opstart.

Probleem is dat ik als aparte partitie (D-schijf) Windows media heb staan. Ook op een DVD heb ik hier een backup van. Windows reageert hier alleen niet op. Mijn windows bestaat niet uit 2 CD's. Iemand die hier een oplossing voor heeft??
Iemand die mij kan helpen met achterhalen welke bestanden Windows graag wil terug zien? Dit wordt namelijk niet gemeld.

Thnx alvast.

anders kan je altijd nog je recovery terug zeten naar fabrieks instellingen.
schijbaar staat jou geleverde xp instalatie op een verborgen stuk van je schijf,
die je met behulp van de recovery terug kan zetten.

Regel bij iemand een volledige XP installatie-cd met Service Pack 2 geïntegreerd.
Kun je alleen aan een XP installatie-cd komen zonder Service Pack 2 erop, volg dan even de instructies van Frisian

Kijk of je het met zo'n bovengenoemde XP installatie-cd het ook kunt doen.

Tijs.

Ik heb maar de herstelfunctie gebruikt. Windows opnieuw geinstalleerd. En nu heb ik weer een ander probleem. Gaan we hier ergens maar ook posten.

Thnx voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan