Cd Autorun inschakelen |Deel 2|

• Onderwerp starter Onderwerp starter wufu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wufu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe computer en daarop kan ik als ik een autorun cd erin stop, dan komt er een autorun scherm alleen is nu het probleem dat het ik het probleem heb dat de autorun niet opstart en dat er gewoon niks gebeurt dit probleem heb ik eerder gehad in Windows Xp en had ik dat opgelost ---> Topic

Maar nu heb ik dat probleem in Vista

Ik verdenk het programma Nero 8:evil::mad:

Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt,

Wufu

Dit zou ook onder Vista moeten werken, heb het zelf net even getest.

Laatst bewerkt:
Ja maar dat is helaas uitschakelen:( ik wil hem inschakelen:)

Toch hetzelfde, verander je de waarde naar 1 ipv. naar 0.

Ja heb ik gedaan alleen het probleem was dat hij al op 1 stond

Probeer hem eens naar 0 te doen , dan afsluiten en dan weer naar 1 en weer afsluiten en opstarten!

link
ik citeer:
8/ If AutoRun is already enabled in this Registry key, then Locate the following Registry subkey: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

9/ Look at the entry NoDriveTypeAutoRun (It is sometimes difficult to locate this particular option in the maze of other registry entries, therefore, I find that it is easier if one the Find option. Click Edit on the registry main toolbar and then, from the drop down menu, select Find. In the 'Find What' dialogue box type NoDriveTypeAutoRun and then click the Find Next button.

10/ If the value of this key is 0xb5, then AutoRun is turned off. (or 255) then AutoRun is turned off

11/ To turn AutoRun back on, Right Click the NoDriveTypeAutoRun option and then Click Modify. Select the Hexadecimal option then type: 91 (Ninety One) in the value box, and then press OK

12/ Finally Close the Registry Editor

13/ Insert a CD or DVD into the CD/DVD-Rom and, hopefully, it should now AutoRun.

Hey,

misschien heb je VMware geïnstalleerd.
Die heeft standaard een optie aanstaan dat autorun uitgezet word.
Mocht je VMware hebben geïnstalleerd, dan kun je die bij de opties weer aanzetten.
Mocht je geen VMware hebben, dan kun je dit bericht negeren:p

Succes,
Mathijs

Hey,

misschien heb je VMware geïnstalleerd.
Die heeft standaard een optie aanstaan dat autorun uitgezet word.
Mocht je VMware hebben geïnstalleerd, dan kun je die bij de opties weer aanzetten.
Mocht je geen VMware hebben, dan kun je dit bericht negeren:p

Succes,
Mathijs

Goeie inderdaad, zijn nog meer van die applicaties wat vanzelf de autorun uitzetten, weet ze alleen even niet allemaal op te noemen.

Daarnaast zou je nog kunnen proberen de waarde in het register aan te maken.

Ik weet niet hoe je een waarde kan toevoegen in het register maar dat lijkt mij ook niet zo veilig:o Maar ik zal gaan kijken of er programma;s zijn die mijn autorun hebben uigezet:evil:

Nou jongens ik heb het gefixt:D

Dit was mijn probleem:
> Configuratiescherm
> Automatisch afspelen
> Automatisch afspelen voor alle media en apparaten gebruiken Dat stond dus bij mij afgevinkt dus ik weer aan vinken en nu doet hij het weer:D

Bedankt allemaal jongens:D:thumb:

Heb hetzelfde probleem en heb al 101 zaken aangepast en uitgevoerd...gaat nog steeds niet.
Dus wil ik dit ook eens testen...maar vind niet hoe...

Configuratiescherm
> Automatisch afspelen
> Automatisch afspelen voor alle media en apparaten gebruiken Dat stond dus bij mij afgevinkt dus ik weer aan vinken en nu doet hij het weer.

Waar vind ik in Configuratiescherm "Automatisch afspelen" en de rest.

Je mag even een eigen topic aanmaken, eventueel plaats je een link naar deze topic. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2008, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan