Cd beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiltin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn CD van Windows 98 SE is beschadigd en doet het niet meer. Wat nu?

Soms kan je de leeskant polijsten met tandpasta of koperpoets. Klinkt raar, maar ik heb zelf met tandpasta goede ervaring. Is de bedrukte kant beschadigd dan is er niets meer aan te doen.

Geplaatst door Tiborv
Soms kan je de leeskant polijsten met tandpasta of koperpoets. Klinkt raar, maar ik heb zelf met tandpasta goede ervaring. Is de bedrukte kant beschadigd dan is er niets meer aan te doen.

mooi klusje voor buuf:p

nee maar denk niet poleisten is goed idee, laat ik me cd eens lang die poleistapparaat schuiven... heb je geen cd meer namelijk!
Met handje is goed idee Tiborv:thumb:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door hiltin
Mijn CD van Windows 98 SE is beschadigd en doet het niet meer. Wat nu?

Je zou met je licentie een nieuwe copie moeten kunnen krijgen bij Microsoft Nederland, aangezien je voor de licentie betaalt en niet de cd.

Geplaatst door caveman

Je zou met je licentie een nieuwe copie moeten kunnen krijgen bij Microsoft Nederland, aangezien je voor de licentie betaalt en niet de cd.

Krijgen is een groot woord hoor, je moet er evengoed iets van 50 (gulden) voor betalen, ik heb het zelf een keer gehad met een cd van Microsoft Flight Simulator 2000, een cd was kapot, moest wel 50 piek dokken om een nieuwe te krijgen

Kun je niet even een cd van iemand anders lenen?
Je hebt tenslotte toch je eigen licentiecode.

Mvg Sigma

Er zijn speciale cleaning en reparatie setjes in omloop bij de computer speciaalzaken, maar met tandpasta heb ik vaker gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan