CD Beveiligen tegen kopieëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik zit er aan te denken om een cd te branden met allemaal belangrijke schriftelijke documenten.. met de bedoeling om hem uit te lenen :rolleyes: .. maar om tegen te gaan dat iemand hem 'per ongeluk' wil kopieëren wil ik een beveiliging erop zetten.. is dat mogelijk met Nero 6.0 of een ander willekeurig programmatje, zo ja hoe ?:)

Het zijn progjes hiervoor. Ik kan nu niet zo 1-2-3 op komen.
Maar ja, je weet wel hoe dat gaat met beveiligen…als iemand echt 1 kopie wil!

Groetjes
Falco

Ik weet ook wel dat dat te omzeilen valt, maar ik wil gewoon een beveiliging erop te hebben, nou als iemand hem kan kraken: Leuk voor hem

Maar niet iedereen is zo slim als jij (ons)

Misschien krijg je nog reacties.
Ik moet nu even weg dus wat mij betreft wordt wat later met 1 antwoord (tip/link)

Grtz
Falco

Maakt niet uit.. heb zelf wat zitten googlen en heb CD Protector al gevonden..

Ja maarjah weet jij hoe die programmatjes werken :confused:

Nee dat weet ik ook niet, ooit heb ik eens een cd te leen gehad deze was bewerkt met freelock.

Allicht zit hier bij ieder progje wel een tutorial of een verwijzing naar een website , anders zou het heel moeilijk zijn om z'n progje te gebruiken als men niet verteld hoe het moet.

Ik denk dat je het gewoon moet proberen , en het ene progje zal wat makkelijker zijn dan het andere.
uiteindelijk zal er een overblijven die voor je zelf het handigste is.

groetjes speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Nee dat weet ik ook niet, ooit heb ik eens een cd te leen gehad deze was bewerkt met freelock.

Allicht zit hier bij ieder progje wel een tutorial of een verwijzing naar een website , anders zou het heel moeilijk zijn om z'n progje te gebruiken als men niet verteld hoe het moet.

Ik denk dat je het gewoon moet proberen , en het ene progje zal wat makkelijker zijn dan het andere.
uiteindelijk zal er een overblijven die voor je zelf het handigste is.

groetjes speedtouch

Na heel veel mislukte cds ;)
Freelock .. klikt goed .. daar ga ik eens naar zoeke .. ik zou het ook wel handig vinde .. ik laat nog wel wete of ik wat gevonde heb Excelsior .. :thumb:

Jappie in mijn vorige link kan je hem downloaden.
Alle progamma's die daar staan zijn hier speciaal voor ontworpen.

groetjes speedtouch

Ja mensen bedankt voor jullie inzet :thumb: , over een paar dagen zal ik het ongeveer gaan uitproberen.

Ik houd julllie op de hoogte
;)

Geplaatst door speedtouch
Jappie in mijn vorige link kan je hem downloaden.
Alle progamma's die daar staan zijn hier speciaal voor ontworpen.

groetjes speedtouch

Ja ik heb hem gedownload .. nu ga ik nog naar een soort handleiding zoeken ..
Bedankt iig :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan