CD branden lukt niet en DVD afspelen ook niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik had een CD gestreamd en gebrand maar als ik deze vervolgens wil afspelen geeft de CD speler aan 'doe er een CD in'
Ik heb ze opgenomen op een CD-RW dat moet toch gewoon kunnen?

Ook heb ik een DVD van een oude film, als ik deze wil afdraaien krijg ik fragmenten...
Bij XP kon je de DVD erinstoppen en die draaide dan af, nu moet ik eerst naar een bestand en dat is me ook niet helemaal duidelijk...

Windows 7

Niet erg duidelijk.
Een Audio CD moet eerst worden "geript". Daarna kun je van het resultaat weer een Audio CD branden.

Films zijn er in vele bestandstypen. Wat voor bestanden heb je op die DVD staan?

CD was leeg en ik heb een gekochte CD gestreamd en dit erop gebrand. In de PC doet het wel dus...denk dat het de cd speler is die dit niet ondersteund, is nogal oud.

De DVD is een DVD gemaakt door de fotograaf van oude mm8 films.

De vraag was, wat voor bestanden staan er op die DVD?

En een CD moet worden geript voordat je er weer een audio CD van kunt branden die op iedere CD speler afspeelbaar is.

Ook een lege nieuwe CD moet eerst worden geript?

De bestanden op de DVD zijn dus filmpjes. Ik heb de DVD weer in de pc gedaan maar kan daar geen eigenschappen uithalen. Via mediaplayer lukt ook niet.

De DVD kun je gewoon met Windows verkenner Openen.
Om je een goed antwoord te kunnen geven is het van belang te weten wat er precies op staat.

het kan dus zo zijn dat je cd-speler geén cdRW kan lezen .. over welke cdspeler hebben we het? (Merk/typenr?)

Cd speler is oud en dat lukt idd niet in de auto deed de cd het wel. De dvd is uiteindelijk ook gelukt.. Veel ingewikkelder geworden metvwindows 7 ten opzichte van xp. Dank voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan