cd branden werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus4

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2001
Berichten
28
na nieuwe installatie van XP pro +SP1 op mijn nieuwe PC werkt geeneen brandprog meer ???
terwijl bij oude computer geen probleem was.
Heb oude PC ook nieuwe instal gemaakt hier zelfde probleem.
 
nero fireburner clonecd
Deze konden in verleden gewoon werken ook als ze alle geinstallerd zijn.
Ook als ik fireburner 2.17 als enige heb geinstalleerd loopt deze niet
Melding error terwijl cue sheets goed zijn (heb nog veel images die ik wil branden).
Tevens kon ik op ouide P3 800 ook andere dingen doen nu als ik met veel moeite track at ones kies waarbij het wel lukt kan ik op mijn AMD 2200 etc niets anders meer doen.
IDE etc zijn goed en apart aangesloten
Brander op IDE1 D: drive(HD) op IDE2 om teveel probleem te omzijlen wat betrefd datatransport over zelfde IDE kabel
 
Probeer eens ASPI layer te vervangen/checken, misschien dat het helpt. Ik zelf heb problemen met Clony e.d gehad. Het programma "frcASPI17"gedraaid alsmede aspicheck en daarna was alles in orde.

Mazzel,

Mike
 
aspi drivers had ik al geinstallerd en probeert helpt ook niet.
Het stomme is nu bij clonecd als ik copy cd doe werkt deze goed (ook branden), echter start ik PC opnieuw op en brand ik het image overnieuw, wat eerst wel werkte doe hij het niet ????
 
Ik weet niet of dit er soms iets mee te maken heeft, maar het klinkt ongeveer als een probleem dat een vriend van mij heeft gehad na aanschaf van en nieuw systeem.
Zijn plextor brander werkte ook niet goed, gebrande cd's waren gewoonweg niet te lezen terwijl er geen foutmelding werd gegeven door de kopieerprogramma's
Bleek dat hij de brander op pio mode moest zetten ipv dma mode.
 
ja nee dit is een ander probleem gewoon cue en bin files zijn gewoon niet te branden
Prog stopt na het in de buffer plaatsen van begin data maar start gewoon niet met branden cd blijft leeg bufers geleegd prog stopt en met pech loopt ook PC vast.
Stomme is elk brandprog die cue files gebruikt heeft het en gewoon files apart branden gaat wel
CUE file is niet corrupt ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan