Cd branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Geoo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Geoo

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Als ik een Cd-Rw cd wil branden met Easy cd creator krijg ik telkens meerdere foutmeldingen.Wat kan ik hier aan doen?Gaat om de volgende foutmeldingen.
-----------------------------------------------------------------
T0100:I/0 fout(04/44/01)-onverwachtefout
T0100:I/0 fout(06/C5/00)-schrijffout-buffer-underrun is opgetreden.
T7118:Trackwriterfout-Opdracht opnieuw uitvoeren is mislukt.
-------------------------------------------------------------------
Ik heb mijn schermbeveiliging en de virus scanner ook al uitgezet maar niks helpt.
Wie O wie kan me helpen??
Type van de brander is trouwens een Philips CdRW800
Multi read:(

Het is niet de oplossing van de foutmeldingen maar heb je de mogelijkheid om Nero 6 te installeren.

schrijffout-buffer-underrun is opgetreden.

je toevoer van gegeven van harddisk is niet snel genoeg hierdoor is er tijdens het branden 'geen' data in de buffer waardoor deze sessie mislukt.

probeer je schijven te defragmenteren

Oeps..

Mischien rare vraag maar hoe defragmenteer ik de cd's?
En Easy Cd Creator kan die deze cd's niet branden?
Ik heb ook nog een Nero 5 zou het met deze mischien wel lukken???
Dus als ik het goed begrijp ligt het niet aan drivers of dergelijke maar waarschijnlijk niet aan het programma?:(

Volgens mij kun je CD's niet defragmenteren.
Let op dat je niet 2 brand programma's tegelijk installeerd want dan krijg je conflicten.
Hoe oud is je Philips ?

Nog niet gelezen maar mogelijk ook een oplossing:
kopieer / brand jij "on the fly", m.a.w. wordt tijdens het kopieren onmiddellijk het orgineel gelezen en tegelijkertijd de kopie gebrand (?) of maak je eerst een kopie (image) op de hdd van je pc en brand je daarna die kopie (image) naar een leeg schijfje.

Als je tot nu toe op de 1e manier hebt gebrand is het aan te bevelen het een keer op manier 2 te proberen. Er is dan een redelijke kans op succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan