cd branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
ik heb Windows Vista. Hoe kan ik een CD branden want dat zit al in Vista. Heb maar 1 CD la. Volgens mij moet je toch gewoon een CD kunnen branden zonder dat je hem beluisterd. Hoe werkt dat?

gr.Toop

Hoe dat werkt? Vrij simpel, je geeft opdracht om de CD te kopiëren en vervolgens maakt Windows een image aan en wordt de broncd uitgeworpen en wordt om de doel CD gevraagd.

Hoe dat werkt? Vrij simpel, je geeft opdracht om de CD te kopiëren en vervolgens maakt Windows een image aan en wordt de broncd uitgeworpen en wordt om de doel CD gevraagd.

hallo Pasje,

Dat weet ik, maar waar geef ik opdracht in Vista dat kan ik niet vinden.

Toop

probeer eens clonecd voor een kopie
of nero voor je eigen cd

wat ik eigenlijk bedoelde is: als je een CD erin doet moet je hem toch zo kunnen kopiëren maar ik kan niet vinden waar ik die opdracht geef in Vista omdat de brander daar al in zit.

gr.Toop

toop wat jij wil is meer iets voor clone cd

dan doe je een cd inde brander clone cd maar dan een kopie naar je harde schijf, en vraagt dan om een nieuwe lege cd in de brander te doen

Dat is alles

Open de WMP, kies voor branden, sleep de muziekbestanden naar rechts, plaats een lege CD en kies rechts onderin voor "branden".

toop wat jij wil is meer iets voor clone cd

dan doe je een cd inde brander clone cd maar dan een kopie naar je harde schijf, en vraagt dan om een nieuwe lege cd in de brander te doen

Dat is alles

ik neem aan dat clone, rippen is?

Open de WMP, kies voor branden, sleep de muziekbestanden naar rechts, plaats een lege CD en kies rechts onderin voor "branden".

heb net de nrs, naar rechts gesleept maar 'branden' gaat niet aan

Je moet even wat experimenteren. Ik gebruik altijd Nero en heb voor de 1e keer in mijn leven het WMP brand gedoe geopend. Je bent al zover, nu nog even creatief wezen en rondklikken / kijken. Windows kán het, dus je zal ietwat creatief moeten zijn.

Je moet even wat experimenteren. Ik gebruik altijd Nero en heb voor de 1e keer in mijn leven het WMP brand gedoe geopend. Je bent al zover, nu nog even creatief wezen en rondklikken / kijken. Windows kán het, dus je zal ietwat creatief moeten zijn.

het werkt wel. Ik dacht dat Windows Vista een eigen brandprogramma in zich had zitten en niet die van de WMP.

Toop

Windows Vista heeft toch een eigen brandprogramma (niet die van WMP). Ik weet haast zeker dat toen ik het de 1e keer gebruikte dacht: zo dat gaat makkelijk maar kan dat nu niet vinden en hoe heet dat eventueel in Vista.

Toop

Ja, met wMP is er één,
er zijn nog meer manieren om te branden met Vista. Ik kan ze gaan typen, maar je kan ook in de hulp bij Vista intypen: branden met Vista en er worden je opties getoond.

Ja, met wMP is er één,
er zijn nog meer manieren om te branden met Vista. Ik kan ze gaan typen, maar je kan ook in de hulp bij Vista intypen: branden met Vista en er worden je opties getoond.

dank je,

gr. Toop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan