Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe dat werkt? Vrij simpel, je geeft opdracht om de CD te kopiëren en vervolgens maakt Windows een image aan en wordt de broncd uitgeworpen en wordt om de doel CD gevraagd.
probeer eens clonecd voor een kopie
of nero voor je eigen cd
toop wat jij wil is meer iets voor clone cd
dan doe je een cd inde brander clone cd maar dan een kopie naar je harde schijf, en vraagt dan om een nieuwe lege cd in de brander te doen
Dat is alles
Open de WMP, kies voor branden, sleep de muziekbestanden naar rechts, plaats een lege CD en kies rechts onderin voor "branden".
Je moet even wat experimenteren. Ik gebruik altijd Nero en heb voor de 1e keer in mijn leven het WMP brand gedoe geopend. Je bent al zover, nu nog even creatief wezen en rondklikken / kijken. Windows kán het, dus je zal ietwat creatief moeten zijn.
probeer eens clonecd voor een kopie
of nero voor je eigen cd
Je moet even wat experimenteren. Ik gebruik altijd Nero en heb voor de 1e keer in mijn leven het WMP brand gedoe geopend. Je bent al zover, nu nog even creatief wezen en rondklikken / kijken. Windows kán het, dus je zal ietwat creatief moeten zijn.
Ja, met wMP is er één,
er zijn nog meer manieren om te branden met Vista. Ik kan ze gaan typen, maar je kan ook in de hulp bij Vista intypen: branden met Vista en er worden je opties getoond.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.