cd brander doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

maasp69

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
Hoi, als ik nero start komt deze met het schermpje om een recorder te selecteren,echter hier staat allleeen een image recorder,mijn brander kan ie niet vinden.Bij deze computer staat ie wel,als cdrom

Kan iemand me helpen???

Nieuwe cd-writer gekocht? Misschien ondersteunt de versie van Nero die jij hebt je brander niet. Probeer eens een nieuwere van Nero versie te downloaden.

succes;)

EDIT: een nieuwe "firmware" voor je brander kan ook nog wel eens helpen. Welke brander (merk+type) heb je trouwens?

Laatst bewerkt:
Of misschien ondersteunt jouw computer je brander niet.

Hallo

Veel c.d. branders worden geleverd met een "NERO" versie , specifiek geschreven voor die ene writer.

Was er geen softw. bijgeleverd????

Indien niet , kun je altijd eens proberen om een versie te downloaden die uw writer ondersteund.

Indien niet geleverd bij aankoop nieuwe writer , dan zou ik terug gaan naar de winkel , en de korrekte NERO versie vragen , mits je niet een nero versie kunt downloaden die alles ondersteund....

p.s.: uiteraard bestaan er nog andere prg's om te branden , behalve ... "NERO"

Peter

Geplaatst door NLspecial
Nieuwe cd-writer gekocht? Misschien ondersteunt de versie van Nero die jij hebt je brander niet. Probeer eens een nieuwere van Nero versie te downloaden.

succes;)

EDIT: een nieuwe "firmware" voor je brander kan ook nog wel eens helpen. Welke brander (merk+type) heb je trouwens?

eerst deed hij het wel,

Aopen crw5224

gr paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan