cd brander gekopt ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jania
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jania

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
cd brander kapot?

Mijn cd brander leest nog wel maar wil niet meer branden. Ik brand met XP en heb Nero ook al gebruikt. De ene keer word de cd na een poosje uitgeworpen met de melding "branden is mislukt "en de andere keer "branden is gelukt " maar dan is er niets op de cd te vinden. Ik heb al verschillende merken cd 's geprobeerd, maar het lukt niet. De brander is 2 jaar oud en onze vorige heeft het ook met 2 jaar begeven. Wat is de levensduur van een brander ? Zo vaak heb ik hem nog niet eens gebruikt. Wie kan me helpen ?

Laatst bewerkt:
Als je een simpel antwoordt wilt?
Niet tobben
Neem een nieuwe,maar dan gelijk een DVD Brander

De fout die je aan geeft,is meestal STUK

cd brander kapot ?

Is de levensduur dan maar 2 jaar ? En kun je met een dvd brander ook cd's branden ?

jania zei:
Is de levensduur dan maar 2 jaar ? En kun je met een dvd brander ook cd's branden ?

Dat is correct

Levensduur wil nogal eens verschillen ja

jania zei:
tsja de ene auto gaat 30 jaar mee de andere auto valt na 5 jaar van ellende uit elkaar. Het ligt er natuurlijk aan wat je ermee doet... en dan zijn er nog mensen die misschien een rotte appel uit de collectie hebben.

Mag ik vragen wat voor merk je vorige twee waren? Want goedkoop is duurkoop zeggen ze wel is.....:thumb:

Ik heb de DVD spelers al na een jaar vervangen, ook omdat ze sneller zijn.

Rimsic zei:
tsja de ene auto gaat 30 jaar mee de andere auto valt na 5 jaar van ellende uit elkaar. Het ligt er natuurlijk aan wat je ermee doet... en dan zijn er nog mensen die misschien een rotte appel uit de collectie hebben.

Mag ik vragen wat voor merk je vorige twee waren? Want goedkoop is duurkoop zeggen ze wel is.....:thumb:

Deze brander is van het merk Benq, van dit merk hebben we ook de dvd speler, maar die doet het nog steeds na 2 jaar. De vorige was geen brander maar een cd romspeler , maar wat voor merk dat was weet ik niet meer. In ieder geval geen Benq.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan