Cd Brander Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lelyman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Mijn vriendin heeft onlangs en cd brander gekregen.
De vraag is hoe moet je die instaleren.
Kan iemand mij dat uitleggen zodat ik hem zo snel mogelijk er in kan steken en kan gebruiken.
Het is een brander van lg.
Verder moet hij naast een dvd-rom speler gaan functionereb ze gebruikt windows xp ik ben hier een leek maar wil graag het proberen in te bouwen.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zelf nooit gedaan maar omdat er niemand reageert.....

Er kan niet zo veel mis gaan.
Waar je wel op moet letten is het master/slave palletje op de brander.
Volgens mij moet hij op slave. Je ziet er vaak een schemaatje van puntjes bij.
Op het moederbord is wel te zien waar je in moet pluggen. Het staat er meestal klein bij.

Hierbij een link waar jouw vraag aan bod komt.

Dat is wel uitgelegd door iemand die het door en door kent en niet weet hoe het voor een leek is :D
Trouwens Admin_Frisian, ik dacht dat het wel uitmaakte of het master of slave werd?

Elisa zei:
Dat is wel uitgelegd door iemand die het door en door kent en niet weet hoe het voor een leek is :D
Trouwens Admin_Frisian, ik dacht dat het wel uitmaakte of het master of slave werd?
O jee, daar was ik mij niet van bewust. :)
Misschien is deze link iets duidelijker.
En master/slave is wel degelijk belangrijk ja, dat staat ook wel vermeld in bovenstaande link.

Meer linkjes heb ik niet. ;)

Hahaha, nou, zelfs ik red me daarmee niet :D
Laten we hopen dat topicstarter er inmiddels uit is.

'We geven ze stroom met een molex :eek: en verbinden aan het moederbord.....uhhh waar dan? ......met een Idekabel....wat is dat? :p :p

Die is al beter maar ook dan kom ik zoveel tegen waar een volslagen leek met de handen in het haar zit. Niet voor te stellen voor mensen die dagelijks in dat ding zitten.
Neem nou een ACPI slot. Ik weet niet eens hoe het er uitziet :eek: :D
Ik leer het nog wel en dan ga ik een handleiding voor leken schrijven :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan