cd-brander leest geen cd's

• Onderwerp starter Onderwerp starter pldt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pldt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Sinds een week leest mijn brander (LiteOn) geen cd's meer. Wanneer ik mijn pc opstart met een cd erin leest hij hem maar wanneer ik de la open en dicht doe leest hij hem niet meer. De status van de brander gaat dan van cd-rw station naar cd-rom station, ik kan dan wel cd's rippen.
Mijn besturingsprogramma is XP-Pro.
Alvast bedankt voor de hulp.
Groet Paul

Laatst bewerkt:
Ik zal proberen het probleem nog duidelijker uit te leggen. Wanneer mijn pc aan staat en ik een cd of cd-rom in de brander stop dan kan ik deze via verkenner niet lezen (verkenner geeft aan dat er 0 bytes beschikbaar zijn en de grootte op de schijf ook 0 bytes is.) Wanneer ik met deze schijf in de brander mijn pc opnieuw opstart dan kan ik de cd lezen en beluisteren wanneer de pc weer opnieuw is opgestart. Wanneer ik de la van de brander dan open en dicht doe dan ziet de brander niets meer.
Wanneer ik cd's ga rippen dan kan ik gewoon doorgaan zonder mijn pc opnieuw op te starten (ik hoop dat mijn probleem zo duidelijk genoeg is voor een oplossing.)

Laatst bewerkt:
Hallo

Moest uw vraag duidelijker worden gesteld , dan zouden er wel een ietsje meer antwoorden komen hoor.

Uw "lezer" wil geen c.d.'s lezen , maar wel nog "rippen" ...????

Dus .... leest deze WEL nog data ...NIET ???

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan