cd brander overplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakeman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
232
Heyy,

ik wil van een p2 mijn cd brander eruit halen en instaleren in een p3!
kan iemand mij een link of goede uitleg geven over het overzetten van een cd brander!

grtz Snakeman
 
Kast open maken, schroefjes aan de zijkant van de brander losmaken, kabels aan de achterzijde losmaken, brander naar buiten schuiven, in nieuwe kast luikje weghalen, even aan de achterzijde controleren of de brander goed geconfigureerd staat voor zijn nieuwe bestemming [master of slave], kabels aansluiten, schroefjes aandraaien.... proefdraaien.... [kabels passen [zonder geweld] maar op één manier] ... Bij twijfel: het rode streepje op de bretel is pin 1

Master of slave: komt de drive aan een kabel waar al een harddisk aan hangt dan Slave, zet je 'm aan een frisse bretel op een tweede ide poort... dan maakt het niet uit.....
 
Laatst bewerkt:
ok ik ga het nu ff testen ik ben binnen30 min terug om te vertellen of gelukt is:p grttz snakkie
 
ey het is gelukt om d brander over te zetten mun pa vroeg me ook ff de geluidskaart over te zetten en nu geeft tie wel aan nieuwe geluidskaart maar de cd vind hij niet...

mss spftware downloade of anders...
 
laat maar ik heb het op andere manier geinstaleerd alles doet het weer:D bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan