CD/DVD brander doet niks ( HULP )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rvdeijnden

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Hallo beste mensen,

Ik heb een CD/DVD brander en deze doet helemaal niks meer qwa branden.
ik wil zeg maar bestanden kopieeren op een CD ik open NERO 8. kies de optie kopieeren dan geeft het programma aan dat er geen CD's inzitten de DVD brander en DVD speler gaan open ik plaats de CD maar vervolgens kan ik niet meer op dat knopje van copy :S

Sorry van mijn beetje vage uitleg maar ik heb nog niet zo veel verstand van Computer's

Alsjeblieft wat hulp:confused:

Alvast bedankt

maak eens een screenshot van het hardware beheer en post die hier eens,
Configuratiescherm > Hardware :D

Welkom op helpmij :thumb:

En als je via Verkenner op jouw DVD-station klikt (bijvoorbeeld D:\), zie je dan wel wat of zegt ie dan ook dat het station leeg is? :rolleyes:

-Timm,,

maak eens een screenshot van het hardware beheer en post die hier eens,
Configuratiescherm > Hardware :D

Dat is toch voor de drivers die zijn gewoon goed geinstalleer daar heb ik nog naar gekeken of zit ik helemaal fout :X

Welkom op helpmij :thumb:

En als je via Verkenner op jouw DVD-station klikt (bijvoorbeeld D:\), zie je dan wel wat of zegt ie dan ook dat het station leeg is? :rolleyes:

-Timm,,

Sorry ik zit nu niet op die Computer ik ben nog op mijn stage bedrijf ik weet zo wel wat er nog allemaal stond hij herkende ook gewoon de DVD brander het is een NEC maar zo snel als ik thuis ben dan laat ik het meteen weten alvast bedankt voor de reactie tim

Laatst bewerkt:
Sorry ik zit nu niet op die Computer ik ben nog op mijn stage bedrijf ik weet zo wel wat er nog allemaal stond hij herkende ook gewoon de DVD brander het is een NEC maar zo snel als ik thuis ben dan laat ik het meteen weten alvast bedankt voor de reactie tim
Graag gedaan hoor:D
Ik hoor het nog wel:thumb:

het kan zijn dat het apparaat niet meer word herkent door windows, dan moet je het apparaat uit het apparaten beheer verwijderen,
je pc herstarten, en hopen dat windows de drivers automatische opnieuw instaleert..
zo niet? moet je drivers zelf even weer instaleren :)

veel succes

het kan zijn dat het apparaat niet meer word herkent door windows, dan moet je het apparaat uit het apparaten beheer verwijderen,
je pc herstarten, en hopen dat windows de drivers automatische opnieuw instaleert..
zo niet? moet je drivers zelf even weer instaleren :)

veel succes

Maar het apparaat wordt toch wel herkend anders staat het toch niet bij nero ? :confused:

je moet niet de kopieer functie van nero hebben
je moet als data branden hebben

Ja ik had op het begin al gewoon proberen te branden met nero :p maar erna heb ik een CD proberen te kopieeren maar dat werkten ook niet

( sorry dat dat er niet boven bij stond )

want stel als ik wil kopieeren moet die het toch ook gewoon doen dus het moet wel aan de instellingen of het apparaat zelf liggen toch?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan