cd/dvd eenheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

priscilla49

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
:shocked::shocked:Zodra ik een cd of dvd in de eenheid plaats en probeer te spelen, krijg ik een bericht dat ik een cd in de eenheid moet plaatsen wat ik ook doe en welke cd of dvd ik ook plaats na enkele seconden gaan de lampjes van de cd/dvd speler uit. zoekakties op mijn computer geven aan dat er geen problemen zijn met de cd/dvd eenheid ( ?) Gebruik Vista Home premium. Kan dus geen cd/dvd's afspelen of branden hoe komt dit en hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

heb je een nieuwe cd/dvd lezer/brander geplaatst of sinds wanneer is dit probleem ontstaan?

Nee heb een vrij nieuwe pc, het is van de ene op de andere dag ontstaanMijn pc is een Fujitu Siemens Scaleop. Verdere zoekakties op mijn pc levert het volgende op
Onmogelijk om de driver te laden voor deze hardware. De driver kan ontbreken of beschadigd zijn. Code 39
Versie file 6.0.6000.16386 (vista_rtm.061101-2205

Als het nog niet te lang geleden is kan je het waarschijnlijk wel oplossen door systeemherstel uit te voeren, anders zou je probleem ook waarschijnlijk wel op te lossen zijn door terug een driver te gaan zoeken op het net en deze dan te installeren :thumb:

Nee heb een vrij nieuwe pc, het is van de ene op de andere dag ontstaanMijn pc is een Fujitu Siemens Scaleop. Verdere zoekakties op mijn pc levert het volgende op
Onmogelijk om de driver te laden voor deze hardware. De driver kan ontbreken of beschadigd zijn. Code 39
Versie file 6.0.6000.16386 (vista_rtm.061101-2205

Bedankt had zelf ookal aan systeemhestel gedacht want het probleem is pas sinds kort ontstaan, maar moet even wachten op eMule raak anders mijn bijna gedowloasden bestanden kwijt, bedankt voor de tip, was bang om in het systeem te moeten roeren

ja inderdaad, als je systeemherstel gaat uitvoeren en download is nog niet volledig voltooid zal je die bestanden kwijt zijn...

Maar ik hoor het dan nog wel :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan