cd/dvd game

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelet op deze tekst:

* De Sims 2 vereist met Windows Vista minimaal 512 MB werkgeheugen en een DirectX9 compatible videokaart vanaf: Ati Radeon 9600 of hoger, NVidia 6200 of hoger

zou je hoop mogen krijgen........

Gelet op deze tekst:

* De Sims 2 vereist met Windows Vista minimaal 512 MB werkgeheugen en een DirectX9 compatible videokaart vanaf: Ati Radeon 9600 of hoger, NVidia 6200 of hoger

zou je hoop mogen krijgen........

hij heeft xp pack 2
en een 9200 kaart

naast de installatie cd rom van The Sims 2 ,heb ik een bonus-DVD met video's vol tips en trucs,deze kan ik dus wel zien,en het geeft idd mooie beelden weer,ik begrijp dan niet dat mijn installatie cd rom dan weer niet wil opstarten,deze is nodig om te installeren om het dan te kunnen spelen?
wat moet ik dan precies doen?

Ik wil best nadenken, maar je geeft nog geen antwoord op een gestelde vraag / vragen die het probleem mogelijk meer zichtbaar kunnen maken. (Zie berichtje van 12.19 uur)

er zijn geen problemen meer,het spel gaat perfect zoals het moet,het is geïnstalleerd en kan zonder enige problemen gespeeld worden,mijn zoontje is dolblij!!!
Mijn schoonbroer heeft komen kijken naar de pc,alles geformatteerd "of zoiets" alles her geïnstalleerd en het lukte onmiddelijk!
Maar....toch wil ik de mensen van harte bedanken die hebben gereageerd op mijn gevraagde hulp ivm met de pc!
alvast bedankt namens ikzelf Tommy en zoontje Timo!!!

De actie van "schoonbroer" proberend te visualiseren (ik vind dat toch zo'n mooi woord.....) stel ik mij dingen voor als een 1e installatie waarbij een mapje / bitje verkeerd terecht is gekomen o.i.d. Ik heb het hele topic teruggelezen en lees nérgens dat TS een tweede installatie heeft geprobeerd, eventueel na een de-installatie. Dát hadden we óók moeten adviseren vandaar:

Ook ik heb weer lering getrokken uit dit topic. Wederom heb ik wellicht de tunnelvisie gevolgd. Achteraf gezien was wellicht het advies om het spel te de-installeren en opnieuw te installeren mogelijk gelijk hét advies geweest, maar door de gestelde vraag en alle reacties daarop gaan we met zijn allen één of meerdere richtingen in, die achteraf gezien mogelijk allemaal dan weer veel te ingewikkeld bleken te zijn.

Laatst bewerkt:
hallo
hier ben ik weer,dan toch een klein probleempje,het spel speelt goed maar als je het spel een tijdje speelt hapert het soms heel even en word het erna het scherm zelf zwart,geluid kun je wel nog horen,en het scherm geeft aan "no signal" das enkel het scherm (denk ik) het scherm springt dan zelf op standby!!
aan wat zou dat nu weer liggen??

Laatst bewerkt:
Misschien te zware belasting, misschien is de game in te stellen op lower performance.

pasja?
op lower performance zeg je.
kun je me vertellen wat ik daarvoor moet doen?
sorry dat ik maar een basis kennis heb van de pc,ik hoop dat ik niet TE veel vraag?!
:rolleyes:

idd veel beter pasja
alles in het spel beweegt veel vlotter
alvast enorm bedankt:thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan