Hallo allemaal,
Een probleempje
Ik heb een dvd/cdrom speler die geen cd's herkent
Zodra ik een cd in de speler doe dan gaat het lichtje branden , je hoort hem dan ook zoeken, en ik zie dan eventjes bij mijn cursorpijltje een cd-rom ikoontje.
Daarna stopt hij, en doet niets meer.
Wanneer ik hem bij "deze computer" wil openen krijg ik de mededling "plaats eerst een geschikte schijf in dit medium" Hij geeft dus aan dat er geen cd rom aanwezig is.
In apparaat beheer staat "dit apparaat werkt correct"
Apparaat gebruiken staat ingeschakeld
Het is een 54X MAX DVD/CD-ROM en alles staat ingebouwd in een vast Motherbord Eageltec
Ik werk met xp-home
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft maar er
staan bij apparaat beheer wel twee onbekende apparaten "Videocontrollers". En wanneer ik de pc aanzet krijg ik steeds de melding "Nieuwe Hardware gevonden"
Als ik dan de wizard laat draaien om een stuurprogramma te zoeken, dan kan hij de drivers niet vinden.
Ik heb verder geen installatie schijfjes bij deze pc
Wie weet wat er aan de hand is en waar ik eventueel drivers hiervoor kan downloaden?
Ik heb zelf algezocht via Google maar kom er niet uit
Groetjes Edith
Een probleempje
Ik heb een dvd/cdrom speler die geen cd's herkent
Zodra ik een cd in de speler doe dan gaat het lichtje branden , je hoort hem dan ook zoeken, en ik zie dan eventjes bij mijn cursorpijltje een cd-rom ikoontje.
Daarna stopt hij, en doet niets meer.
Wanneer ik hem bij "deze computer" wil openen krijg ik de mededling "plaats eerst een geschikte schijf in dit medium" Hij geeft dus aan dat er geen cd rom aanwezig is.
In apparaat beheer staat "dit apparaat werkt correct"
Apparaat gebruiken staat ingeschakeld
Het is een 54X MAX DVD/CD-ROM en alles staat ingebouwd in een vast Motherbord Eageltec
Ik werk met xp-home
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft maar er
staan bij apparaat beheer wel twee onbekende apparaten "Videocontrollers". En wanneer ik de pc aanzet krijg ik steeds de melding "Nieuwe Hardware gevonden"
Als ik dan de wizard laat draaien om een stuurprogramma te zoeken, dan kan hij de drivers niet vinden.
Ik heb verder geen installatie schijfjes bij deze pc
Wie weet wat er aan de hand is en waar ik eventueel drivers hiervoor kan downloaden?
Ik heb zelf algezocht via Google maar kom er niet uit
Groetjes Edith